SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Po seminarium z Danem Inosanto

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5031

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 304
Kenjiro, chciałbym mieć inne zdanie, wierz mi. Ale starając się patrzeć realnie (nazwijcie to schizofrenią jeśli chcecie) muszę jednak obstawać przy swoim. Jak się przypatrzysz, to to o czym pisałem już się zaczyna...

Niezależnie od tego - tak, jestem zainteresowany partycypacją w takim seminarium. Niestety, jestem tylko uczniem.

"Absorb what is useful,
Discard what is useless,
Add what is essentially your own."
............................Bruce Lee......

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 931 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3377
Umiejętnośc pozostawienia "ego" przed wejście okazuje się trudnym zadaniem.

Nie ma sensu spierac sie co jest lepsze/gorsze. Jedyne czego chce to podział 50/50. Jeśli chodzi o Polskę Wy reprezentujecie odłam JKD koncepcje z linii pośredniej lub bezpośredniej Dana Inosanto, chcecie czy nie tak to się nazywa. Ja reprezentuje Ted Wong JKD.
Pozwólmu ludziom samym ocenic co chcą trenowac, co dla Nich bardziej przypomina autentyczne JKD i pokrywa sie z tym co robil Bruce Lee.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Kenjiro Bushido24.pl
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 707 Wiek 50 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 8070
MichalJF, po raz kolejny proszę (więcej nie poproszę) abyś w tym temacie nie zamieszczał swoich przekonań i nie przenosił dyskusji na temat czym JKD wg Ciebie jest albo czym nie jest. Masz od tego swój temat. A jak Ci mało, to sobie nowy załóż.