SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Oryginał czy fake?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 465

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 48 lat Na forum 209 dni Przeczytanych tematów 34
Siemanko,zakupiłem dzisiaj teścia - oryginał czy fake



Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2023-10-05 13:42:04
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 48 lat Na forum 209 dni Przeczytanych tematów 34
Gdzie polecasz kupić? Jestem w tym temacie zielony. Wcześniej lekarz wypisywał receptę,a już nie ma takiej możliwości.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94774 Napisanych postów 364770 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1670036
Zdjęcia tutaj

https://www.sfd.pl/Zdjecia_środkow_ori_&_fake_-t1207210.html

Jak kupieles prolongatum samemu w aptece to masz ori jak od dila to na 99% podrobka ale czy działającą czy nie ciężko powiedzieć

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 48 lat Na forum 209 dni Przeczytanych tematów 34
Chciałem tam wrzucić zdjęcia ale są ograniczenia bo konto mam nowe. Dzięki !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 48 lat Na forum 209 dni Przeczytanych tematów 34
Strasznie śmierdzi opakowanie jakimś olejem zmieszanym z czymś
...
Napisał(a)
Usunięty przez lodzianin1 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 48 lat Na forum 209 dni Przeczytanych tematów 34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący