SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kombinacja Muay thai + Boks

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1819

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Przekonaliście mnie. Jak poprzednio pisałem nie znam się na MT. Teraz dowiaduję się, że to słaby styl. Uderzany, ale z wielkimi brakami w technikach uderzanych. Dla mnie styl, który z założenia trzeba uzupełniać jest słaby i tyle.

Cała moja myśl była taka, że skoro zapisuję się np. na taekwondo to trenuję tylko to, żeby perfekcyjnie wyćwiczyć to co w tym stylu jest najlepsze, czyli kopnięcia. Koncentruje się na tym na 100% i jeden element mam dopracowany i w innym stylu mogę iść dalej. Tak działam, ale może w przypadku MT nie ma to sensu, albo ja jestem jakiś dziwny


Zmieniony przez - Brat_Karamazow w dniu 2019-10-23 06:52:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Brat_Karamazow
Przekonaliście mnie. Jak poprzednio pisałem nie znam się na MT. Teraz dowiaduję się, że to słaby styl...
Zacznijmy od tego - co jest celem tremowania danego stylu? Oraz nikt tu nie napisał, że Muay Thai to słaby styl.
Temat zaczął się od:
TJM0NSTER
...od 8 miesięcy trenuje muay thai 2 razy w tygodniu, chciałbym do tego dorzucić jeszcze jedną lekcję tygodniowo z boksu, żeby poprawić technikę robienia uników przed ciosami i poprawić prace rąk...
I w tym kontekście uzupełnienie Muay Thai boksem jest jak najbardziej sensowe.
Poza tym, mam zupełnie odmienne zdanie odnośnie:
Brat_Karamazow
...styl, który z założenia trzeba uzupełniać jest słaby i tyle.