Szacuny
9
Napisanych postów
462
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
2948
Od dawna szykowałem się na zakup sprzętu kulturystycznego. Wybrałem firmę Kelton bo uznałem, że mają najlepszą jakość. Bardzo ciężko się rozczarowałem. Przede wszystkim ceny nagle skoczyły kosmicznie (ja rozumiem skok Vatu o jeden procent) ale nie skok o 200 - 300 zł.
Poza tym Kelton handluje sprzętem, którego nie posiada. Pani poinformowała mnie, że na sprzęt będę musiał czekać jakieś 5 tygodni. To chyba jakaś kpina. W zamian zaproponowano mi zestaw droższy o 300 zł. Super.
Nie polecam zakupów w tej firmie, niestety bardzo się rozczarowałem.
Szacuny
0
Napisanych postów
38
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
814
Nawet nie wiesz młody człowieku ile wiadomości wysłałem żeby dogadać się z ceną, którą po rabacie dostałem większą niżbym sobie od razu kliknął "kup teraz".
Szacuny
3
Napisanych postów
1046
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
3627
Kreiten: temat dotyczących podwyżek cen już gdzieś jest
Ciężko wypowiadać się na temat jakości sprzętu nie mając z nim do czynienia
Co do opóźnień w realizacji zamówienia bardzo przepraszamy ale niestety sezon w pełni a zainteresowanie klientów przerosło Nasze stany magazynowe
Zapraszam na Naszą stronę www.kelton.pl może uda nam się znaleźć jakąś alternatywę, która może okazać się dużo lepsza a wcale nie dużo droższa
Zmieniony przez - Kelton_MH w dniu 2011-02-19 20:55:50
Szacuny
9
Napisanych postów
462
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
2948
W moim poście nie krytykuję jakości sprzętu.
Krytykuję niepoważne podejście do klienta. Gdybym nie widział na Państwa stronie czy na Allegro (gdzie chyba powinny być najbardziej aktualne oferty) zestawu, to po prostu bym go nie kupował. Pani konsultantka nie podała mi żadnej sensownej alternatywy w tej cenie (ten który byłby do zaakceptowania kosztował 300 zł drożej). Stąd moje rozgoryczenie.
Szacuny
9
Napisanych postów
462
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
2948
To nie tak. Napisałem ten post ku przestrodze, nie po to by wynegocjować lepszą cenę czy jakieś upusty. Po prostu chciałbym aby takie sytuacje się nie powtarzały. Pierwsze doświadczenie z Waszą firmą i od razu negatyw. Szkoda bo naprawdę planowałem u Was spore zakupy.
Szacuny
3
Napisanych postów
1046
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
3627
Hmmm opóźnienia w realizacji można różnie interpretować ja nie proponuję żadnego upustu ani lepszej ceny.
Chciałam zapytać czym był Pan zainteresowany ?? Jakim zestawem ??
Zmieniony przez - Kelton_MH w dniu 2011-02-19 21:20:58
Szacuny
0
Napisanych postów
16
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
349
Ja bym zaproponował firmie Kelton taką małą opcje a dokładnie umieścić faktyczny stan sprzętu na magazynie na swojej stronie internetowej(przy każdym produkcie) i na allegro aby uniknąć rozczarowań klientów i tracenia ich przy okazji ja też czekałem długo na sprzęt ale jestem cierpliwy i się doczekałem :) Dopisanie małego skryptu na stronie i aktualizowanie go zajmie 5 min. a dzięki temu wasza firma uniknie właśnie takich postów jak wyżej i nie zniechęci klientów do zakupu ;)