SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

INTRAVOL Muscletech ??

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3262

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 199 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2996
czy ktos bral ten produkt? wypowiedzcie sie o nim

Stemm - Face The Pain

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 199 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2996
?????????

Stemm - Face The Pain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 502 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7574
Pewnie mało osob brało ;) drogi , nowy wiec maly popyt na to. Jak dla mnie przereklamowany prodkut patrz na sklad cene i na to czego wlasciwie mozna sie po tym spodziewac;P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 199 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2996
no to czekam na inne opinie i na opinie tych co juz to brali :D

Stemm - Face The Pain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 199 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2996
no to trudno :D pojada do ziomka ze sklepem, akurat ma intravol i spytam "co ludzie gadaja" :D

Stemm - Face The Pain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 638 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6575
jak to muscletech
ladna etykieta, sklad bogaty tyle ze ilosci pewnie minimalne
no i niefajna cena

olalbym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 546 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4995
muscletech ... odpusci sobie to taki amerykanski Megabol. Gorzej juz byc nie moze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 638 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6575
a megabol zly jest?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 546 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4995
Megabol - jedna z najgorszych firm na rynku supli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 638 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6575
a to ciekawe ))

zatem podaj przyklady bo takie slowa to malo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 546 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4995
moj znajomy np po ich bialku wyladowal na toksykoligi. Dalej ja po ich egg amino sraczka dalej niz widzialem. Tak na szybko.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomoc w doborze supli

Następny temat

Pobudzacz

Fruzelina