SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Convict Conditioning

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1775

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 831 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5363
Wiek: 15 lat
wzrost: 182-183 cm
waga: 71-72 kg
Sutuacja następująca: Ostatnie kilka miesięcy mojego treningu to było podciąganie się z obciążeniem. Nie wiem czy słusznie, ale to chyba jemu mogę przypisać bóle łokci które mi towarzyszą od kilku tygodni (chociaż coraz łagodniej)
Opis części problemu znajduje się tu: http://www.sfd.pl/Stawy,_15_lat-t727632.html#post5

Mój trening ukierunkowany był na siłę.
W jednym z tematów w dziale pojawiło się wspomnienie książki Convict Conditioning. Widziałem ją wcześniej ale mnie nie interesowała. http://www.dragondoor.com/shop-by-department/books/b41/
Jestem w okresie wzrostu. To jest główna przyczyna kłopotów najprawdopodobniej. W związku z tym ćwiczenie według systemu tej książki pomoże mi wzmocnić stawy, więzadła?
I jeśli zabrałbym się za ten trening, co z kettlebell (mam 16 i 24kg) które jednak szkoda mi porzucać, choćby z powodu przyjemności ćwiczeń i dla zamortyzowania zakupu.
I jeśli ktoś byłby łaskaw napisać, jak rozłożone są w tygodniu ćwiczenia z książki, oraz jak wygląda progresja serii i powtórzeń (znam kolejne ćwiczenia i progi ale na jakiej zasadzie w danym ćwiczeniu iść na przód)
Liczę na wyczerpujące odpowiedzi

www.facebook.com/ZaHoryzont  <--- Trochę o podróżach.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 218 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2507
Książkę sobie ściągnij to będziesz wiedział co i jak.
Tak, początkowe stopnie są zaprojektowane, by stopniowo przyzwyczajać stawy do obciążenia i ewentualnie zaleczyć dawne nadwyrężenia. Licz się z tym, że na początku siła ci trochę spadnie jak będziesz wykonywał bardzo proste ćwiczenia w dużej liczbie powtórzeń, ale patrząc długoterminowo to pomoże ci w zdobywaniu siły bezboleśnie. Dopóki boli cię łokieć to z KB zostaje ci tylko swing dla kondycji i może tureckie wstawanie jeśli łokieć przy tym nie boli. Encyclopedia of joint mobility, którą ci już polecałem zawiera parę fajnych ćwiczeń na łokcie i jest ciągle godna polecenia, zwłaszcza że autor Convict Conditioning jest raczej zwolennikiem treningów o małej objętości i te treningi nie wykorzystają całkowicie twoich możliwości regeneracyjnych.

Zmieniony przez - buzzard w dniu 2011-04-17 22:04:20

NO BRAIN NO GAIN

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 831 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5363
Dzięki. Generalnie nie wiem czy to ma jakieś znaczenie (a może mieć) mam takie śmieszne łokcie które nie prostują się do końca, zamiast 180 stopni jest jakieś 165.
Jeśli chodi o Convict Conditioning to mój komputer nie toleruje Adobe Reader, a inne programy nie odtwarzają mi PDFów. Jakiś czas temu jak jeszcze działało to przeglądałem książkę, ale mój angielski na poziomie podstawówki nie pozwalał mi na pojęcie tego (ale zdjęcia widziałem)
Tej encyklopedii raczej na razie też nie odtworzę. Za jakiś czas sformatuję komputer to coś pójdzie.

www.facebook.com/ZaHoryzont  <--- Trochę o podróżach.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Słabe łokcie i plan

Następny temat

Sprzęt do 300zł w domowych warunkach.

FuckBaton