SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co to za wada postawy, jak ją korygować?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9176

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam,
Od zawsze borykam się z pewnym problemem. Moje łopatki wyglądają okropnie, są odstające. Ćwiczę na siłowni od 2 miesięcy, by postarać się skorygować poprawić tą wadę. Planuję także kupić "pajączka".
Nie mam pojęcia co to za wada, więc proszę o pomoc i porady.
Plecy wyglądają tak i jeszcze mam krzywą klatkę i to chyba wynika z tych krzywych pleców







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 581 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8512
Z tego co widze na tych zdjęciach to masz albo plecy okrągłe albo okrągło-wklęsłe dla pewności idź do ortopedy lub fizjoterapeuty dla pewniejszej diagnozy. Przy tych wadach trzeba wzmacniać obręcz barkowa, plecy oraz mięśnie brzucha.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 724 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8563
Ja też mam podobna wade, nosiłem ten pajączek i nic nie pomógł. Na pewno basen pomoże i ogólne wzmacnianie mięśni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 3408 Wiek 2 lata Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30270
Nie wiem czy dobrze widzę ale po drugiej fotce powiedziałbym że masz sporą skoliozę w odcinku piersiowym, udaj się do lekarza po diagnozę.

Gdy wyjmiesz zawleczkę, granat przestaje być twoim przyjacielem...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat