SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BOLDENON-US Pharmatech

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3302

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 140 Napisanych postów 15480 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 90607








dostalem i przedluzam cykl na tym boldzie
foty jako ciekawostka


Zmieniony przez - B-50 w dniu 2008-07-31 18:36:46

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 420 Napisanych postów 20219 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 170893
Całkiem przyjemne

" I pamietaj szacunek to wszystko "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45922 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Bombowiec dlugo to juz na rynku w UK jest?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 140 Napisanych postów 15480 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 90607
nie dopiero sie spotkalem z tym dlatego to prxybije bo bedzie klepac dobrze

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45922 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
daj potem znac czy klepie, bo mam znajomego na wyspach i jak bedzie z towarem w porzadku to wezme pare sztuk dla siebie, zdr.

Zmieniony przez - Swiruuus w dniu 2008-07-31 21:34:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 224
mam tego 3 flakony, zobaczymy czy coś przybędzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 19103 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 120397
co ma Ci przybyć?

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 140 Napisanych postów 15480 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 90607
musze ci rozczarowac nie czulem tego wogole zreszta jak zadnego bolda ale przybijaj moze da rade na ciebie

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Oxsoralen Gerot Pharmazeutika

Następny temat

BOLDOJECT-100 CASABLANCA PHARMACEUTICAL