SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból jąder po clomid

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 311

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 185 dni Przeczytanych tematów 9
Witam, na wstępie zaznaczam że nigdy nie stosowałem żadnego dopingu, testosteronu itp. Jestem w tym temacie zielony więc proszę o wyrozumiałość.
Borykam się z problemem, mianowicie z racji ze moj testosteron wyszedl w dolnej granicy zacząłem brać Clostilbegyt 1 tabletka przez 16 dni rano, celem było podnieść testosteron, niestety spowodowało to że zacząłem mieć bóle w podbrzuszu, bóle jąder, po 2 tygodniach od skończenia brania Clostilbegyt zrobiłem badania żeby zobaczyć co się dzieje
LH 20,8 norma do 8,6,
FSH 18,7 norma do 12,4,
testosteron 49 norma do 29,
estradiol 69,7 norma do 43,2
i progesteron 0,53 norma do 0,149
lekarz zalecił mi robienie zastrzyków z chorapur5000 po 1/3 dwa razy w tygodniu, powiedział że jeżeli to nie pomoże będzie trzeba podawać testosteron tak żeby LH spadło. Boję się o moje jądra, czuje się fatalnie, Dziś mijają 3 tygodnie od kiedy przestałem brać Clostilbegyt. Czy ktos mi jakoś doradzić, co mam robić? Czy czekać? Czy ktoś miał podobne doświadczenia?, czytałem parę wpisów na forum że niektórzy tez mieli takie bóle ale nie pisali jak to się rozwiązało.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 377 Napisanych postów 742 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5803
Ładnie się załatwiłeś



Zmieniony przez - Ćwiczę Bo Lubię w dniu 2023-10-29 16:53:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Aleks Moderator
Ekspert