SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Alpha-tren + Turinabol 10 ?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3162

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 88
Siemka
Mam pytanko co do tych 2 środków które wymieniłem w temacie. Ogólnie to sobie spokojnie ćwiczyłem na odzywkach wysoko białkowych i witaminkach z Animala ale parę tygodni temu naszła mnie ochota na coś nowego :P wiec kupiłem sobie Turinabol 10 i już biorę go z tydzień. Teraz kolega polecił mi Alpha-Tren wiec zakupiłem tylko niestety jestem nowy w tych sprawach i nie wiem czy mogę brać je naraz czy poczekać aż mi się Turi skończy i wejść z Trenem ?? Moje pytanko jest takie czy mogę je brać na raz ? jeśli nie to czy jak wezmę jeden po 2 i na koniec wezmę Advanced PCT będzie OK?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
daj ankiete
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 88
sorra ale ja na tym forum jestem od jakis 2h zarejestrowany. Co masz na mysli mowiac zrob ankiete bo nie rozumiem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1226 Napisanych postów 26443 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 298508
jak jesteś nowy to chyba wypadało by poczytać regulamin i posty podwieszone......
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 88
sorrka regulamin i podwieszki przeczytane :P
ankieta wklejona :P

1. WIEK:24
2. WAGA:76
3. WZROST:188
4. WYMIARY:
-biceps:37
-klatka:98