SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sprzedam Black Mamba + Gratis.

temat działu:

Targowisko

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3456

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 285 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2279
Witam.
Mam do sprzedania Spalacz Black Mamba 83 kaps ( 7 zjadłem) niestety środek ten jest zamocny jak na mój organizm, ostro kopie, duża potliwość, naprawde mocny środek!
Gratisowo do tych 83kaps Black Mamby dorzuce 10 kaps Spalacza dymatize dyma burn !!!
Cena Black mamby wacha sie w 150-160zl na allegro z przesylka, ja z przesylką chce jedyne 120zł + do tego masz mały gratisik.

Pisać tutaj, albo gg: 7935654.

Pare Zdjęć:













' Jestem tylko Laikiem, nie bierz moich odpowiedzi do siebie, ale możesz dać mi soga.'

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 9662 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91745
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1300 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 38422
Była 159 aktualnie j.w poczekaj aż zniknie z allegro ta tańsza, gość wrzuci za 159 i wtedy sprzedaż
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 285 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2279
patrz na cene z przesyłka :) najtańsza jaką widze to 137zl, jak ktoś będzie zainteresowany - zawze można się dogadać. Pozdro.

' Jestem tylko Laikiem, nie bierz moich odpowiedzi do siebie, ale możesz dać mi soga.'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 671 Wiek 29 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85330
podbij na gg 8243673,biore.
...