SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odblok po teściu.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1618

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 36
Cześć wszystkim, jestem tu nowy zielony i wgl. Chciałbym uzyskać od was pewnej porady co mam zrobić. Pewnie po przeczytaniu tego będzie dużo uwag w moja stronę i tekstów w stylu "jak nic o tym nie Wiesz to po co się za to bierzesz"


Sytuacja wygląda tak. Dałem się namówić na cykl z testosteronu cztery skladnikowego narazie 4 strzały po 1 cm. Ale od pewnego czasu zauważyłem, że coś zaczyna się dziać z moim libido.
Postanowiłem przerwać ten cykl.
Podkreślam, że jestem tylko po pierwszym strzale. Mam brać jakiś odblok? Clomid wystarczy?



Zmieniony przez - Fliflap w dniu 2016-03-16 18:29:24

Zmieniony przez - Fliflap w dniu 2016-03-16 18:29:37
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 280 Napisanych postów 5221 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 72491
jedno jajko jest mniejsze i nawet niżej ŻEBY SIĘ MIEŚCIĆ MIĘDZY NOGAMI, żebyś nie zrobił z nich jajecznicy własnymi udami. wszyscy CI napisali co masz zrobić - poczekać, wróci do normy, a jak nie ufasz ludziom z forum to idź do lekarza, pewnie teraz masz problem na tle psychicznym i wyolbrzymiasz.
'Zero popędu. Ledwo co staje. Chyba, że to nie przez to..." to przez co? co jeszcze bierzesz w tym wypadku, bo sugerujesz, że coś jeszcze może być powodem.

"You're not dieting for f***ing taste motherf***er, you're dieting for the results the dieting is gonna give you. Shut the f*** up and eat that shit"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie