SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

różnice w cenach rowerów

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3759

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Mariusz_1979 z działu Sporty Extremalne.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
witam mam pytanko
skąd takie duże różnice w cenach, nawet jednej marki
załóżmy jeden rower kosztuje 800 zł a drugi 1200. ta sama ilość przerzutek, takie same hamulce, rama itd itp. gdzie są różnice i czy warto zapłacić tę różnicę w cenie?

no i jeszcze jedno pytanko
szukam roweryka crossowego, jakie marki i modele polecacie? chodzi mi o coś co wytrzyma leśne przejażdżki, skoki i mini downhille. co warto w takich rowerkach wymienić, i czy warto kupić hamulce tarczowe (ile kosztuje taki dobry)?

puki co jeżdżę starym Jaguarem
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1196 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12420
ja mam półwyczynówke gianta boulder i sobie chwale

koks20, a w zasadzie 21

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 8031 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 28851
roznice?? w osprzecie moga byc przerzutka sisa-altusa, w ramie stal-aluminium, mnostwo rzeczy nawet na wsporniku kiery moze byc z 50 zeta

ja polecam do cross country a zarazem do skakania Meride, ja mam matss sport 500 03 r. katuje ja ostro, z tym ze ja skladalem rower i tylko rame wzialem Meridy, nie wiem jaki osprzet oni laduja do roweru ale stoi cos kolo 2000 to mysle ze nie jest zly

Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 8031 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 28851
boulder tez jest niezly

Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 8031 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 28851
wejdz na www.pinkbike.com dalej na photos uzyj wyszukiwarki jako rider wpisz zabor, i zobaczysz ze ta merida nadaje sie do katowania

Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
spoko fotki, łapcie po sogu

i tu np pytanie:
http://www.giant-bicycles.com/pl/030.000.000/030.000.000.asp?bikesection=8794&lYear=2004

jaka jest różnica między Boulderem a Boulderem SE?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
a co z hamulcami tarczowymi?
warto kupić, czy dobre V-Brake wystarczą?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
zaborek, widzę, że bardzo małą przednią zembatkę masz, jak to się spisuje na trasie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 8031 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 28851
jaka jest roznica pomiedzy tymi rowerami to Ci napisze popoludniu, zobacze je dzisiaj w sklepie i Ci powiem, o co do zebatek, to ja na trasie duzo nie jezdze, do streetu jest dobra do skakania tez na styk bo stylu wrzuce szostke, siodemke i zdaze sie rozpedzic do piecdziesieciu z gorki zeby poskakac u nas na torze, ale zmieniam za pare tygodni z 36 zebow na 42 i jeszcze napinacz pmsocho, a co do hamulcow to nie patrz na te kaszany z hipermarketu-tarczowki, zwykle v-ki lepiej dzialaja

Zmieniony przez - zaborek w dniu 2004-05-04 13:39:04

Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 8031 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 28851
boulder se ma lepsza korbe, przerzutki, chyba mostek, wiecej nie zauwazylem

Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
dzięki Zaborek
ja puki co upatrzyłem sobie coś takiego (bo ma dużą zembatke) http://www.mkbike.com.pl/index.php?id=rowery&p=merida&r=2004&ident=123
ale nie będę wysyłkowni kupował, zobacze co w okolicznych skepach mają, zakup planuję w lato.
puki co jestem zadowolony z mojego Jaguara, chociaż to g**** a nie rower
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

rozciaganie na ekranie :D

Następny temat

unia .. ehhh

nutloveb