...
Napisał(a)
Zgadza się, koszmarny błąd mechaników BMW spowodował to, że Robert nie mógł wywalczyć lepszej pozycji startowej i został na 10 miejscu...
Co do bolidu BMW i odczuć Roberta:
http://www.sport.pl/F1/1,96297,6592853,Robert_Kubica__Bolid_na_pewno_sie_polepszyl.html
Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-05-11 14:33:25
Co do bolidu BMW i odczuć Roberta:
http://www.sport.pl/F1/1,96297,6592853,Robert_Kubica__Bolid_na_pewno_sie_polepszyl.html
Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-05-11 14:33:25
Power wears out those who do not have it.
Inne dyscypliny & Hazard
...
Napisał(a)
Mario Theissen ogłosił po sobotnich kwalifikacjach, że jego zespół już do końca sezonu nie będzie korzystać z systemu KERS. BMW było jak dotąd jednym z największych orędowników systemu odzyskiwania energii kinetycznej. Decyzja ekipy z Hinwill i Monachium może więc oznaczać, że KERS niebawem całkowicie zniknie z Formuły 1.
Zespół BMW Sauber zrezygnował ze stosowania hybrydowego systemu na rzecz prac nad wprowadzaniem poprawek aerodynamicznych w swoim bolidzie. Theisen potwierdził na Silverstone, że taka polityka będzie obowiązywać już do końca roku.
- W ostatnich tygodnia analizowaliśmy możliwości rozwoju naszego bolidu z użyciem KERS i bez KERS. Zdecydowaliśmy, że większy postęp w sferze aerodynamiki możliwy jest w sytuacji, gdy w bolidzie nie ma zamontowanego systemu KERS - przyznał Theissen.
Zespół BMW Sauber korzystał z kontrowersyjnego systemu jedynie w czterech pierwszych wyścigach sezonu. Po raz ostatni z dodatkowej mocy wytwarzanej przez KERS zawodnicy BMW korzystali w Bahrajnie. Zwolennikiem KERS nigdy nie był Robert Kubica. Polski kierowca zawsze powtarzał, że w jego przypadku ciężkie urządzenie źle wpływało na balans i prowadzenie bolidu.
Polak jest jednym z najcięższych kierowców w stawce. Montaż KERS w jego bolidzie sprawiał, że przy obecnej minimalnej wadze bolidu z kierowcą (bez paliwa) wynoszącej 605 kg inżynierowie mieli bardzo małe pole do popisu w kwestii balansowania maszyny. Oznaczało to, że Kubica w porównaniu z innymi kierowcami stał na straconej pozycji i aby zwiększyć swoje szanse w wyścigach musiał przejść drakońską dietę odchudzającą. Teraz ten problem zniknie, miejmy nadzieję że już na dobre.
Zespół BMW Sauber zrezygnował ze stosowania hybrydowego systemu na rzecz prac nad wprowadzaniem poprawek aerodynamicznych w swoim bolidzie. Theisen potwierdził na Silverstone, że taka polityka będzie obowiązywać już do końca roku.
- W ostatnich tygodnia analizowaliśmy możliwości rozwoju naszego bolidu z użyciem KERS i bez KERS. Zdecydowaliśmy, że większy postęp w sferze aerodynamiki możliwy jest w sytuacji, gdy w bolidzie nie ma zamontowanego systemu KERS - przyznał Theissen.
Zespół BMW Sauber korzystał z kontrowersyjnego systemu jedynie w czterech pierwszych wyścigach sezonu. Po raz ostatni z dodatkowej mocy wytwarzanej przez KERS zawodnicy BMW korzystali w Bahrajnie. Zwolennikiem KERS nigdy nie był Robert Kubica. Polski kierowca zawsze powtarzał, że w jego przypadku ciężkie urządzenie źle wpływało na balans i prowadzenie bolidu.
Polak jest jednym z najcięższych kierowców w stawce. Montaż KERS w jego bolidzie sprawiał, że przy obecnej minimalnej wadze bolidu z kierowcą (bez paliwa) wynoszącej 605 kg inżynierowie mieli bardzo małe pole do popisu w kwestii balansowania maszyny. Oznaczało to, że Kubica w porównaniu z innymi kierowcami stał na straconej pozycji i aby zwiększyć swoje szanse w wyścigach musiał przejść drakońską dietę odchudzającą. Teraz ten problem zniknie, miejmy nadzieję że już na dobre.
Power wears out those who do not have it.
Inne dyscypliny & Hazard
...
Napisał(a)
chyba temat odpowiedni :
kurva ale żenada ze robert zjechac musial na drugi pitstop
kurva ale żenada ze robert zjechac musial na drugi pitstop
...
Napisał(a)
Taka była strategia zespołu dla Niego...
Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-06-22 16:00:30
Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-06-22 16:00:30
Power wears out those who do not have it.
Inne dyscypliny & Hazard
...
Napisał(a)
Jeżeli Robert nie zdobędzie punktów z następnych 3-4 wyścigach może już się pomału żegnać z BMW. Należy bowiem pamiętać, że na ostatnie 9 wyścigów zostały mu już tylko 2 silniki i w ostatnich wyścigach będzie karany przesunięciem o 10 pozycji na starcie.
Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem
...
Napisał(a)
Ravenlord: Nie widzę związku między ilością dostępnych silników, a tym czy Kubica nadal będzie jeździł w BMW. W tym przypadku BMW dało ciała, bo nie potrafią zbudować/przygotować/zamontować własnych silników, jak choćby na GP Malezji gdzie Robert na okrążeniu formującym zgłaszał problem z silnikiem. Inżynier powiedział, że sprawdzają to i ma normalnie startować, a potem widzieliśmy start "furmanki", a dalej silnik w płomieniach.
Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b
...
Napisał(a)
BoguslawR - poczytaj niemiecka prasę, jest dosyć silna presja na BMW co do wyników i mocno zniechęcenie do Heidfelda i Kubicy. Kubica tam jest niemal postrzegany jako pewniak do zmiany.
Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem
...
Napisał(a)
Prasa niemiecka i prasa polska, każdy pisze subiektywnie. A Niemcom nie ma się co dziwić, maja najwięcej kierowców w F1 a tylko jeden zespół całkiem niemiecki - BMW i dochodzi tu jeszcze słynna duma narodowa. I wiadomo chcieliby, żeby to ich hymn był grany i żaden inny i to jak najczęściej.
Ja unikam czytania tego co zaserwuje Fakt, Bild, Super Express itp. są lepsze źródła informacji.
Ja unikam czytania tego co zaserwuje Fakt, Bild, Super Express itp. są lepsze źródła informacji.
Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b
...
Napisał(a)
nie pisałem o szmatławcach tylko prasie - Deutsche Zeitung
Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem
Poprzedni temat
Street jak zacząć.
Następny temat
Karting - "bolidy" Roberta Kubicy :)
Polecane artykuły