SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

F1 - Sauber F1 Team

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 10077

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5770 Wiek 44 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 42384
podobno ma kwalifikacje robertowi odwrotnie przykręcono koła...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 24518 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 75482
Zgadza się, koszmarny błąd mechaników BMW spowodował to, że Robert nie mógł wywalczyć lepszej pozycji startowej i został na 10 miejscu...

Co do bolidu BMW i odczuć Roberta:

http://www.sport.pl/F1/1,96297,6592853,Robert_Kubica__Bolid_na_pewno_sie_polepszyl.html

Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-05-11 14:33:25

Power wears out those who do not have it.

Inne dyscypliny & Hazard

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 24518 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 75482
Mario Theissen ogłosił po sobotnich kwalifikacjach, że jego zespół już do końca sezonu nie będzie korzystać z systemu KERS. BMW było jak dotąd jednym z największych orędowników systemu odzyskiwania energii kinetycznej. Decyzja ekipy z Hinwill i Monachium może więc oznaczać, że KERS niebawem całkowicie zniknie z Formuły 1.

Zespół BMW Sauber zrezygnował ze stosowania hybrydowego systemu na rzecz prac nad wprowadzaniem poprawek aerodynamicznych w swoim bolidzie. Theisen potwierdził na Silverstone, że taka polityka będzie obowiązywać już do końca roku.

- W ostatnich tygodnia analizowaliśmy możliwości rozwoju naszego bolidu z użyciem KERS i bez KERS. Zdecydowaliśmy, że większy postęp w sferze aerodynamiki możliwy jest w sytuacji, gdy w bolidzie nie ma zamontowanego systemu KERS - przyznał Theissen.

Zespół BMW Sauber korzystał z kontrowersyjnego systemu jedynie w czterech pierwszych wyścigach sezonu. Po raz ostatni z dodatkowej mocy wytwarzanej przez KERS zawodnicy BMW korzystali w Bahrajnie. Zwolennikiem KERS nigdy nie był Robert Kubica. Polski kierowca zawsze powtarzał, że w jego przypadku ciężkie urządzenie źle wpływało na balans i prowadzenie bolidu.

Polak jest jednym z najcięższych kierowców w stawce. Montaż KERS w jego bolidzie sprawiał, że przy obecnej minimalnej wadze bolidu z kierowcą (bez paliwa) wynoszącej 605 kg inżynierowie mieli bardzo małe pole do popisu w kwestii balansowania maszyny. Oznaczało to, że Kubica w porównaniu z innymi kierowcami stał na straconej pozycji i aby zwiększyć swoje szanse w wyścigach musiał przejść drakońską dietę odchudzającą. Teraz ten problem zniknie, miejmy nadzieję że już na dobre.

Power wears out those who do not have it.

Inne dyscypliny & Hazard

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5770 Wiek 44 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 42384
chyba temat odpowiedni :

kurva ale żenada ze robert zjechac musial na drugi pitstop
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 24518 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 75482
Taka była strategia zespołu dla Niego...

Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-06-22 16:00:30

Power wears out those who do not have it.

Inne dyscypliny & Hazard

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1402 Wiek 46 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 32262
Jeżeli Robert nie zdobędzie punktów z następnych 3-4 wyścigach może już się pomału żegnać z BMW. Należy bowiem pamiętać, że na ostatnie 9 wyścigów zostały mu już tylko 2 silniki i w ostatnich wyścigach będzie karany przesunięciem o 10 pozycji na starcie.

Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BoguslawR Informatyk Sklepu Administrator
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 996 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6756
Ravenlord: Nie widzę związku między ilością dostępnych silników, a tym czy Kubica nadal będzie jeździł w BMW. W tym przypadku BMW dało ciała, bo nie potrafią zbudować/przygotować/zamontować własnych silników, jak choćby na GP Malezji gdzie Robert na okrążeniu formującym zgłaszał problem z silnikiem. Inżynier powiedział, że sprawdzają to i ma normalnie startować, a potem widzieliśmy start "furmanki", a dalej silnik w płomieniach.

Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1402 Wiek 46 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 32262
BoguslawR - poczytaj niemiecka prasę, jest dosyć silna presja na BMW co do wyników i mocno zniechęcenie do Heidfelda i Kubicy. Kubica tam jest niemal postrzegany jako pewniak do zmiany.

Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BoguslawR Informatyk Sklepu Administrator
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 996 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6756
Prasa niemiecka i prasa polska, każdy pisze subiektywnie. A Niemcom nie ma się co dziwić, maja najwięcej kierowców w F1 a tylko jeden zespół całkiem niemiecki - BMW i dochodzi tu jeszcze słynna duma narodowa. I wiadomo chcieliby, żeby to ich hymn był grany i żaden inny i to jak najczęściej.
Ja unikam czytania tego co zaserwuje Fakt, Bild, Super Express itp. są lepsze źródła informacji.

Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1402 Wiek 46 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 32262
nie pisałem o szmatławcach tylko prasie - Deutsche Zeitung

Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Street jak zacząć.

Następny temat

Karting - "bolidy" Roberta Kubicy :)

WHEY premium