"wygrywaj z pokora, przegrywaj z honorem"
...
Napisał(a)
Mam pytanie. Poniewaz gdzies znalazlem temat ze bez karty gawrancyjnej nie uwzgledniacia zadnej gwarancji a robilem u Was 2 zakupy. W 1 dostalem karte gwarancyjna a w drugim kupilem stojaki hs4 i zadnej karty gwarancyjnej ani nic innego nie bylo to co mam zrobic?? Nic sie z stojakami nie dzieje ale wole juz sie dowiedziec na zas
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
bercikk5 W Takiej sytuacji zadzwoń do firmy i poproś Panią Annę od reklamacji Ona załatwi Twój problem
...
Napisał(a)
ok dziekuje za odp pozdrawiam
"wygrywaj z pokora, przegrywaj z honorem"
...
Napisał(a)
bercikk5 skontaktuj się ze mną w sprawie karty
Anna Gabory - Specjalista ds. posprzedażowych
GG 19114164, Tel. 695 169 424
e-mail: [email protected]
Polecane artykuły