Szacuny
0
Napisanych postów
3
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
1
Witam ! Mam do sprzedaży konto Hattrick, drużyna obecnie gra w V lidze ! KK powyżej 2 tys, drużyna warta grubo ponad 100 mln, z wielkimi szansami na awans ! więcej szczegółów pod nr gg: 10216217
Zaznaczam,iż sprzedaje mój wkład w rozwój drużyny, poświęciłem na rozwój drużyny mase czasu.
Szacuny
0
Napisanych postów
1
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
3
Witam! Sprzedam konto na hattrick. Jest to drużyna grająca w lidze irlandzkiej, rejestrowałem ją będąc na wyspach, ale gram już od kilku lat w Polsce. Drużyna gra w II lidze, na koncie jest 66 milionów euro wolnych środków. Drużyna 17 zawodników, total TSI 1 903 200, śr. TSI zawodnika 118 950. trener solidny, z solidnym przywódstwem, stadion 70,000 pojemności, klub kibica 3061.
Drużyna idealna dla osoby, która ma ambicję, żeby zdobyć mistrzostwo ligi i zagrać w Hattrick Master. Ja niestety nie mam czasu i muszę się wycofać.
Szacuny
0
Napisanych postów
2
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
0
Sprzedam drużynę V liga, VI miejsce. Obecnym składem spokojnie powinna się utrzymać na miejscu dającym baraże, a w tych barażach wygrać.
Stan: na koncie ponad 75mln
Bardzo dobrze ułożona drużyna, w tej chwili trenuję rozgrywanie dla przyszłych obrońców głowaczy. Dwóch z nich to wychowankowie! Drużyna jest młoda i bardzo perspektywiczna. Pomocnicy około 25 lat, skrzydłowi 26-27 lat, bramkarz około 22 lat. Napastnik jeden około 25 lat, drugi 32 - niedługo do wymiany. W najbliższych sezonach nie trzeba wiele zmieniać, a jedenastka jest dość równa.
Zależy mi na szybkiej sprzedaży. Kontakt: e-mail: [email protected] Cena: do negocjacji, czekam na propozycję
Zmieniony przez - blaszczykowskidomnie w dniu 2015-04-12 13:36:14
Szacuny
0
Napisanych postów
1
Na forum
9 lat
Przeczytanych tematów
0
Witam. Sprzedam/oddam konto w dobre ręce (doświadczenie w HT?). Brak czasu i przemęczenie materiału z mojej strony.