SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PRZYSPIESZONE BICIE SERCA PO KREATYNIE

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5253

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

26

Waga / wzrost

76 / 173

Staż treningowy

1 rok

Cel cyklu

wzrost masy mięśniowej

Stosowane już wcześniej suplementy

brak

Stosowane wcześniej spalacze

brak

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16
Witam,

Szukałem na necie, ale nic nie można znaleźć, dlatego zakładam nowy temat.

Ćwiczę na siłowni z przerwami od roku (głównie amatorsko, dla zdrowia). Ostatnio jednak postanowiłem zacząć 1 cykl kreatynowy.
Zacząłem 8 dni temu w poniedziałek. Praktycznie od samego początku zauważyłem ten sam efekt uboczny - przyspieszone bicie serca. Praktycznie non stop. Nigdy nie miałem żadnych problemów ze zdrowiem, a tym bardziej z sercem. Mam 26 lat i w zasadzie uprawiam sport od małego (baseny, piłka nożna, kiedyś karate 3 lata).

Czy to normalne ? Czy powinien przestać brać tą kreatynę ? Podobno to 100% bezpieczny środek i nie ma reakcji ubocznych, więc skąd to przyspieszone bicie serca ? Czy może z tą kreatyną jest coś nie tak - kupiłem ją dawno, bo kiedyś przymierzałem się do cyklu, ale ostatecznie zrezygnowałem i leżała w pokoju, w szafce. Teraz zobaczyłem na datę ważności i jest I 2012, czyli trochę po terminie. Czy to może mieć wpływ czy raczej nie ?

Dzięki za wszelkie rady !
Pozdrawiam


Zmieniony przez - bewulf w dniu 2012-02-14 12:50:41
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie