SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DO JAKIEGO LEKARZA???

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1468

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 512 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1233
Mam pytanie. W 2001 roku zrobilam prawo jazy ale wystawili mi okresowe z powodu wady wzroku (w okularach wszystko widzialam wiec nie wiem dlaczego dali mi okresowe). Wzrok mi sie nie pogorszyl od tamtego czasu. Waznosc konczy sie 31 marca 2006. Do jakiego lekarza mam sie udac zeby wystawil mi zaswiadczenie o braku przeciwwskazan do wydania bezterminowego prawka? Czy to musi byc jakis konkretny lekarz? Mam kolege ktory jest doktorem nauk medycznych, czy wystawione przez niego zaswiadczenie bedzie dobre? Co musi byc napisane na taim zaswiadczeniu?

Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą !!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 81 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16099
już chyba nie wydają bezterminowych (nowe zasady), ja nie mam żadnych wad wzroku czy innych i na 20 lat tylko dostałem, moim znajomi też.

a skoro tobie wydali odrazu terminowo to raczej napewno znowu dostaniesz na kilka lat (bo przeceiż wzrok ci się nie polepszył chyba)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 1966 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23192
3 dni temu bylem u swojego lekarza rodzinnego,ktory wydal mi zaswiadczenie bezterminowe pomimo tego,ze pierwsze mialem na 5 lat.

Pozdrawiam!

Dopóki żyję dopóty walczę,
dopóki walczę dopóty jestem człowiekiem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 81 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16099
a wydali ci bezterminowe prawojazdy? bo ja słyszałem że odkąd zmieniły się zasady (10 styczeń) to już nei ma bezterminowych prawojazd (i to by się potwierdzało bo ja dostałem prawko 2 dni temu i mam na 20 lat a znajomy dostał przed 10 sty i ma bezterminowo) ale pewny ze tak jest to nei jestem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 1966 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23192
To bylby rekord Polskijakbym dostal nowe prawko w 3 dni.Nie, na razie dostalem od lekarza bezterminowo.Jezeli tak jest jak mowisz to na prawku bede mial tez na 20 lat.

Dopóki żyję dopóty walczę,
dopóki walczę dopóty jestem człowiekiem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 81 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16099
to jak dostaneisz to napisz na ile czasu

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 512 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1233
Typer czyli zaswiadczenie moze byc nawet od lekarza pierwszego kontaktu? Jak skladales papiery to przyjeli takie bez problemu? A co bylo napisane na tym zaswiadczeniu? Jak to pozniej sie zalatwia jak juz bede miala to zaswiadczenie?

Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 1966 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23192
To moj lekarz rodzinny,ale on ma uprawnienia do wystawiania takich orzeczen.W sumie to wypelnil kilka takich drukow ,a ja dostalem orzecznie lekarskie.Tak wiec mysle,ze nie kazdy lekarz moze wystawic taki papier.Majac juz ten dokument znowu niestety trzeba odbyc pielgrzymke do wydzialu komunikacji i tam zlozyc wniosek o przedluzenie prawka.2 zdjecia tez sa potrzebne.Dokladnie bede wiedzial jak wyglada ta "procedura" we wtorek.

Dopóki żyję dopóty walczę,
dopóki walczę dopóty jestem człowiekiem.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zęby

Następny temat

Nie moge spać :(

Wheya