SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Coś skasować, przenieść, edytować? - prośby kierujcie TUTAJ!

temat działu:

Administracja i Moderatorzy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 187057

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Proszę wskazać w którym punkcie moja wypowiedź którą zmieniłeś narusza regulamin SFD. Kasowanie wypowiedzi nie naruszających regulaminu forum to samowola, a zmienianie cudzych wypowiedzi bez zgody autora to nadużycie



Zmieniony przez - Tyka w dniu 2007-01-23 16:51:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
trudno mnie to ocenic
nie jestem prawnikiem

co do reszty to proszę byś rozmawiel o tym z Administratorem i Amazone
a nie na publiku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cóż, moderator powinien posiadać wiedzę wystarczającą do rzetelnej i uczciwej interpretacji regulaminu ...

Rozmawiam, to znaczy wysłałem do obojga listy, pozostające bez odpowiedzi.

Ponieważ ten post służy zgłaszaniu tematów do kasacji, to wobec braku odpowiedzi jest to jak najbardziej odpowiednie miejsce do dyskusji na ten temat.

Nie widzę również powodów do robienia tajemnicy z czegoś co dotyczy SFD jako całości i wszystkich jego użytkowników.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Dobrze
zatem jesli powstanie oficjalnie taki wymóg dotyczący obejmowania stanowiska moderatora
uzupelnie me braki

Tyka
twoje art, interpretacje i tlumaczenia a przede wszystkim dyskusja userow, ktora wywiazała sie w dalszej czesci topikow ma znaczenie dla ogolnej tresci sfd
i tu uczciwie mowie ze szkoda nam to kasowac
i jest to nie w porzadku w stosunku do wielu osob