siema , a ja powiem tak tamte dwa rowery według mnie to rowery realowskie czyli nie warte zakupu :/ ciezkie i tandetne czesci ... nie musisz miec od razu kony czy innego za***istego sprzetu na poczatek , ja na poczatku sam sobie poskładałem rower do 4X i to było takie cos - rama : .... yy nawet nie pamietam nazwy :P ale kosztowała 250zł i wazyła 1,8kg, 14" , Amorek:
RST Gila T5 100mm (150zł), Mostek i kiera : Truvativ XR (jakies 100zł chyba) , koła jakies zwykłe stozkowe za 60zł i powiem ci ze dawały i to konkretnie bo długo wytrzymały :P , korba : RPM (120zł) Hamulce : tektro (50zł) Klamki : Avid digit 3 chyba ( dałm za nie 50zł kumplowi) a przerzutki i manetki miałem z mojego starego komunijnego roweru :P ... wiec jak widzisz idzie poskładac rower tanim kosztem a teraz za te pieniadze złozysz o wiele lepszy rower bo za moich czasów to te wszystkie czesci były drogie jak cholera i nie zawsze dostepne :/ ...
Wogole to kumpel ma całkiem dobry sprzet do sprzedania i tanio bo nie jezdzi na nim wkleje zdjecie i dam opis pod spodem : Do sprzedania mam rower skladany przezemnie 3 lata temu. Rower byl przeznaczony do dirta ale jakos tak sie potoczylo ze w sumie to poskakalem na nim jakies 2 miesiace... od kiedy mam ten rower nie mialem na nim zadnej powaznej wywrotki czy cos podobnego.
Ogolnie stan roweru jest Bardzo Dobry
Rama: LeaderFox Dragstar model chyba 2005, nic w niej nie strzela, bardzo mocny lakier, bardzo mocna rama STAN --> Dobry gdyz posiada kilka odpryskow lakieru (co raczej jest oczywiste przy uzywanych rowerach)
Amortyzator: Marzocchi Z1 DropOff 1 Mod. 2004 kupiony w 2005 roku jako nowy w sklepie, amor posiada jedna malutka ryske na goleniu wynikla z oparcia roweru o inny rower nie wpywa ona w ogole na prace amora ani na stan uszczelek. Amora mam juz 4 lata do tej pory nie bylo potrzeby wymiany uszczelek nigy nie ciekl i nie cieknie i jak nie bedzie zadnych uszkodzen goleni to nie bedzie ciec. Specyfikacje skok 130mm, LockOut, regulacja twardosci oraz tlumienia wstepnego
Hamulce: Magura Louise FR tarcze 180mm kupione w 2006 roku w sklepie w Niemczech. Hamulce sa genialne!! swietna modulacja, swietna sila hamowania, 1 palcem rower staje demba. Od momentu kupienia nie bylo z nimi nic robione w zeszlym sezonie rower mi stal przez caly rok i przod sie zapowietrzyl WIEC PRZEDNI HAMULEC JEST DO ODPOWIETRZENIA
Koła:
Przod: Piasta Piont Racing na maszynowych lozyskach luzy ---> brak, felga Vuelta DH
Tył: Koda na kulkowych lozyskach luzy ---> brak, felga Mavic 121 Ceramic, Kaseta SRAM 7.0(chyba) w pelni rozbieralny!!!
Korba: RPM Dirt z podwujnym RockRingiem --> nigdy mi jeszcze lancuch nie spadl
Przerzutka: Tyl Shimano Deore LX z manetka Shimano Deore
Kierownica: Point Racing chyba 68cm
Pedaly: NorthShore z wykrecanymi pinami
Siodelko: McSelle for DH
Ogolnie rower byl bardzo malo uzywany na hopkach(okolo 2 miesiace) pozniej mi sluzyl jako tzw dupowoz do przemieszczania sie po miescie i czasem jakis wypad do lasu caly zeszly sezon rower stal i nie zrobil nawet 500metrow... W rowerze trzeba zrobic 2 rzeczy wymienic tylna opone oraz odpowietrzyc przedni hamulec.
Jesli chodzi o ilosc przejechanych km to nie mam pojecia nie mialem nigdy licznika jedyne co moge powiedziec to ze opony mam w rowerze od momentu kiedy go poskladalem 4 lata temu i byl to jedyny do tej pory komplet opon.
Powod sprzedazy jest prosty nie kozystam juz z roweru jedyne trasy jakie robie to dluzsze dystanse po lasach w zwiazku z czym uzywam do tego innego roweru gdyz ten jest niewygodny na dluzsza droge wiec niepotrzebnie mi stoi i sie kurzy.
Wrazie jakis pytan badz wieszkej ilosci fotek pisac na
[email protected]
Zmieniony przez - MiSzA86 w dniu 2009-06-04 00:00:47