SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa i siła??

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1924

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10647 Napisanych postów 44156 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam!!
Powodem mojego posta jest dobór suplementów. Trenuję siatkówkę 3 lata i po raz drugi wybieram się na obóz. Często mamy treningi siłowe 3 razy po godz w tygodniu oraz inne tego typu ćwiczenia. Mam 16 lat 185 cm wzrostu i 80 kg wagi!! Cały obóz trwa 14 dni. Ale też nie chodzi aby taszczyć całą torbę supli. Mam na to około 320zł.
Zastanawiam się nad trzema wariantami:
1. mass xxl 2kg połączone z nitroprogen (900g ) tworząc gainer mniej więcej dwarazy na dzień rano i wieczór w tym jedna porcja białka i węglowodanów i jedna sama węglowodanów. Do tego witargo i zma original (2100g) oraz (bcaa lub hmb lub creatrix +ala+b1 ) zależy co polecicie

2 hard mass 1300g lub więcej bez gainerów do tego viatargo 2100g zma original (bcaa lub hmb lub creatrix +ala+b1 )zależy co polecicie

3 według uznania i co byście polecili na 14 dni

Serdecznie pozdrawiam z góry dziękuje za pomoc!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 9424 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 52877
dieta jest??, bo same suple niewiele pomogą

"Trening,dieta,suplementacja,farmakologia-mój żywioł "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 105
niom , stawiam na makaron ryż itp regularne posiłki około 5. Nie chodzi też żeby ważyć 100kg bo nie wyskoczę później.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 9424 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 52877
makaron najlepiej orkiszowy,ale to nie wszystko

Zmieniony przez - gigantmasx w dniu 2011-04-26 12:10:23

"Trening,dieta,suplementacja,farmakologia-mój żywioł "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 105
a jaka supelmentacja
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 9424 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 52877
zma i tribulon ci niepotrzebny, wystarczy ci carbo,gainer,kreatyna jablczan lub monohydrat.

"Trening,dieta,suplementacja,farmakologia-mój żywioł "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 105
czyli hard mass 2800 czy raczej lepiej polaczyc mass xxl 2000 z 900 g nitroprogen.....
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 105
czyli bcaa odpada
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10647 Napisanych postów 44156 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Na makaronie i ryżu nie zrobisz mięśni .
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 9424 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 52877
makaweli01- ma racje, co do gainerow poco ci dwa jak bierzesz hardmasa to masxxl odstaw na bok, bcaa mogą być ale bardziej na redukcji dla ochrony mięśnia .

"Trening,dieta,suplementacja,farmakologia-mój żywioł "

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10647 Napisanych postów 44156 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ale jak masz kasę to bcaa mogą też być przy odpowiedniej diecie .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zaczerwienione oko

Następny temat

zapytanie

Crossfit i sterydy – czyli gdzie leży prawda? Crossfit i sterydy – czyli gdzie leży prawda? Clomid podwaja poziom testosteronu! Clomid podwaja poziom testosteronu! Ewa Gulik - ocena sylwetki Ewa Gulik - ocena sylwetki Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go Nie chciała być "grubą narzeczoną" - zobacz jak się zmieniła! Nie chciała być "grubą narzeczoną" - zobacz jak się zmieniła!  Galeria zdjęć ślubnych kulturystów i fitnessek Galeria zdjęć ślubnych kulturystów i fitnessek Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu 4 ćwiczenia funkcjonalne na grubość grzbietu 4 ćwiczenia funkcjonalne na grubość grzbietu