Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 22907 razy
  • Autor

    Krwawienie z pochwy... HELP-na prosbe mojej dziewczyny beda SOGI!

  • Xawier
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2595
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 17718

    Wysłano 26 I 2005 13:53

    zgłoś naruszenie

    Jest problem, od dwoch lat bierze tabletki tabletki antykoncepcyjne. Jest teraz w polowie cyklu i ma silne krwawienie mimo ze okres powinna miec za dwa tygonie (bierze tabletki obecnie), jeszcze nigdy sie cos takiego nie zdazylo. Czym to moze byc spowodowane? Moze przez nerwy? Prosze pomozcie!
    Beda SOGI!
    POW * MIA
    Bring them home!!!

    Farmaceuta - Technik
    0
  • Gosia_p
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6994
    • Na forum: 11 lat
    • LPA: 30419

    Wysłano 26 I 2005 14:09

    zgłoś naruszenie
    moga byc rozne tego przyczyny
    najlepiej udac sie do ginekologa on bedzie najlepiej wiedzial co jest nie tak z twoja kobieta
    jest jednak mozliwe ze twoja dziewczyna jest w ciazy i dlatego dostala krwawienia w trakcie brania tabletek
    ale nie ma co tutaj wymyslac GINEKOLOG JAK NAJSZYBCIEJ!!

    Być może dla Świata jesteś TYLKO człowiekiem...

    ale dla Niektórych jesteś całym Światem....


    0
  • Karollinka
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 367
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 2175

    Wysłano 26 I 2005 14:14

    zgłoś naruszenie
    to niestety nie jest problem do rozwiązania przez neta. Natychmiast do ginekologa!!, bo konsekwencje mogą być olbrzymie. Może to być spowodowany wieloma czynnikami, albo po prostu wczesniejszy okres(zmina klimatu, emocje itp., ale może to być nawet poronienie(wiele dziewczyn tak ma, myślą że dostają wczesniej okres a okazuje sie ze to bylo wczasne stadium ciazy tylko po prostu przez pierwszy tydzien zarodek sie nie utrzymuje). nie ma z tym zartow. naprawde jak najszybcije do ginekologa!
    Mam najlepszego trenera na świecie!

    Najważniejsze w życiu jest to, by nawet w pocie i łzach umieć pokonać własne słabosci i lęk przed nieznanym
    0
  • Xawier
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2595
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 17718

    Wysłano 26 I 2005 14:17

    zgłoś naruszenie
    SOGI dla was czekam jeszcze na opinie specjalistow!
    POW * MIA
    Bring them home!!!

    Farmaceuta - Technik
    0
  • Gosia_p
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6994
    • Na forum: 11 lat
    • LPA: 30419

    Wysłano 26 I 2005 14:25

    zgłoś naruszenie
    aha i nie stresuj sie ze powiedzialam ze moze byc w ciazy
    bo tak wcale nie musi byc
    przyczyna moze byc calkiem cos innego

    Być może dla Świata jesteś TYLKO człowiekiem...

    ale dla Niektórych jesteś całym Światem....


    0
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 0
    • LPA: 0

    Wysłano 26 I 2005 15:07


     
    Usunięty przez jakryc za naruszenied Pkt4 regulaminu forum.
  • Xawier
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2595
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 17718

    Wysłano 26 I 2005 15:55

    zgłoś naruszenie
    TO BYLO NIEZWYKLE SMIESZNE!!! Tu powazny temat a ty robisz sobie jaja!
    POW * MIA
    Bring them home!!!

    Farmaceuta - Technik
    0
  • Karollinka
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 367
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 2175

    Wysłano 26 I 2005 15:56

    zgłoś naruszenie
    dzieki
    Mam najlepszego trenera na świecie!

    Najważniejsze w życiu jest to, by nawet w pocie i łzach umieć pokonać własne słabosci i lęk przed nieznanym
    0
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 0
    • LPA: 0

    Wysłano 26 I 2005 16:39

    zgłoś naruszenie
    sorry ale czlowieku czego tutaj szukasz? Powinines ja zabrac do ginekologa juz dawno temu a nie czekac na internetowe diagnozy w takiej sprawie. Wez sie zastanow.
    0
  • ZASŁUŻONY
    krates
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1331
    • Wiek: 33 lat
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 15055

    Wysłano 26 I 2005 22:55

    zgłoś naruszenie
    1. na pewno powinna sie udac do ginekologa

    2. to moze byc np endometrioza
    "Niemoc to piekło, moc to naiwność"
    0
  • 21latka
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 43

    Wysłano 31 III 2009 17:27

    zgłoś naruszenie
    hej wszystkim od paru miesiecy mam maly okres to znaczy mniej obfity niz kiedys i trwający 3 dni a zawsze mialam 6 dni. Do tego jakis czas temu z mojej pochwy wydobylawa sie brązowa, gesta wydzielina a teraz zauwazylam plamienie na bieliznie jest niewiele krwi ale jednak jest nigdy tak nie mialam mam 21 lat nie biore zadnych tabletek takze nigdy sie nie kochalam czy ktoras z kobiet tez tak kiedys miala???
    21latka
    0