SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aromatyzacja

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5301

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 235 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4525
Mam jedno pytanie : Co bardziej aromatyzuje do estrogenów polski metanabol czy polski tesc prolongatum ?? z góry dzieki za odpowiedź
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 3409 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18766
test

zyc szybko umierac mlodo i h**...ON

"Popatrzcie tylko na wypowiedzi Samowara to jest jakis spamer!
Zawsze daje tylko te ""a wypowiedzi zadnej!"

napisał(a)
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 987 Napisanych postów 32448 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 237804
meta
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 3409 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18766
test

zyc szybko umierac mlodo i h**...ON

"Popatrzcie tylko na wypowiedzi Samowara to jest jakis spamer!
Zawsze daje tylko te ""a wypowiedzi zadnej!"

napisał(a)
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 987 Napisanych postów 32448 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 237804
udowodnij
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 3409 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18766
z wlasciwosci mzoe i meta ale malo kto dostal gino po mecie

zyc szybko umierac mlodo i h**...ON

"Popatrzcie tylko na wypowiedzi Samowara to jest jakis spamer!
Zawsze daje tylko te ""a wypowiedzi zadnej!"

napisał(a)
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 987 Napisanych postów 32448 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 237804
malo kto? jezeli juz ktos dostal to wlasnie bardziej od niej niz od testa.. w piwnicy cwiczysz, ze nie wiesz tak prozaicznych rzeczy?

zapodaj 300mg testa tyg i lacznie 300mg mety tygodniowo
zobaczysz po czym bardziej spuchniesz ziombel hehe
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 3409 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18766
jesz 300 mg mety tygodniowo??? nie sadze....

zyc szybko umierac mlodo i h**...ON

"Popatrzcie tylko na wypowiedzi Samowara to jest jakis spamer!
Zawsze daje tylko te ""a wypowiedzi zadnej!"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1067 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 60807
dajcie swoje foty w stanikach
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 3409 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18766


a co zeby nie bylo ze sie wstdze swoich cycy

zyc szybko umierac mlodo i h**...ON

"Popatrzcie tylko na wypowiedzi Samowara to jest jakis spamer!
Zawsze daje tylko te ""a wypowiedzi zadnej!"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1067 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 60807
slabe jakies 85 B ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Anapolon

Następny temat

sterydy a bilirubina

Najczęstsze dylematy początkujących trenujących na siłowni Najczęstsze dylematy początkujących trenujących na siłowni  "Juras" Jurkowski oskarżony o pobicie byłej dziewczyny "Juras" Jurkowski oskarżony o pobicie byłej dziewczyny 9 gwiazd fitness z Afryki, które powinieneś śledzić na Instagramie 9 gwiazd fitness z Afryki, które powinieneś śledzić na Instagramie Witamina C redukuje stres i poprawia wyniki w nauce Witamina C redukuje stres i poprawia wyniki w nauce Jagody goji chronią Twój testosteron Jagody goji chronią Twój testosteron Wznosy bioder vs przysiady - co lepsze dla pośladków? Wznosy bioder vs przysiady - co lepsze dla pośladków? Bardzo wysokie spożycie białka redukuje tłuszcz Bardzo wysokie spożycie białka redukuje tłuszcz Graham Holmberg: Od imprezowicza do wierzącego CrossFittera Graham Holmberg: Od imprezowicza do wierzącego CrossFittera