SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szkolenie w placówkach wielkopowierzchniowych

temat działu:

Sztuki Walki

Ilość wyświetleń tematu: 1055

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1025 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2631
INFORMACJA

W dniach 23 sierpnia i 13 września 2008 r., oraz 21 lutego 2009 r. Biuro Ochrony „PROTECTOR" - Paweł Pajorski zorganizowało szkolenie dla członków służb ochrony sklepu CARREFOUR KRAKÓW w Krakowie, przy ul. Zakopianka 62 w zakresie profilaktyki terrorystycznej.

W dniu 23 sierpnia tematem szkolenia było: „ZAGROŻENIE AKTAMI TERRORU BOMBOWEGO W KONTEKŚCIE STRATEGII OCHRONY OBIEKTÓW WIELKOPOWIERZCHNIOWYCH", którego celem było zapoznanie uczestników z taktyką i sposobami działania w sytuacji zagrożenia bombowym zamachem terrorystycznym z uwzględnieniem strategii zapobiegania tego typu aktom oraz praktyczna realizacja procedur bezpieczeństwa.

W dniu 13 września tematem szkolenia była: „ORGANIZACJA OCHRONY OBIEKTÓW WIELKOPOWIERZCHNIOWYCH W KONTEKŚCIE TERRORU BOMBOWEGO I WYKORZYSTANIA PRZEZ ZAMACHOWCA SUBSTANCJI POTENCJALNIE NIEBEZPIECZNYCH", którego celem było zapoznanie się z taktyką i procedurami działania w sytuacji zagrożenia bombowym, biologicznym i chemicznym zamachem terrorystycznym z uwzględnieniem strategii zapobiegania tego typu aktom oraz praktyczna realizacja procedur bezpieczeństwa.

W dniu 21 lutego tematem szkolenia były „WYBRANE ELEMENTY STRATEGII ZAPOBIEGANIA ZAMACHOM TERRORYSTYCZNYM DLA KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH CARREFOUR", którego celem było zapoznanie się z zasadami bezpiecznej recepcji przesyłek zawierających substancje potencjalnie niebezpieczne oraz procedury przyjmowania sygnału o podłożeniu ładunku wybuchowego w przedsiębiorstwie


Szkolenia prowadzone były z myślą o zapewnieniu jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa klientów sklepu CARREFOUR KRAKÓW, przy ul. Zakopiańskiej 62 w Krakowie.
Dobrze to świadczy, zarówno o dyrekcji sklepu dla której bezpieczeństwo klienta jest równie ważne jak prowadzona działalność, jak również o służbach ochrony tego sklepu (z których inicjatywy odbyło się to szkolenie), które posiadły obecnie odpowiednią wiedzę do zapobiegania i przeciwdziałania aktom tego typu.

Jako potencjalni klienci placówek handlowych takich jak CARREFOUR KRAKÓW mamy nadzieję, że pozostałe wielkopowierzchniowe placówki handlowe podążą za pozytywnym przykładem dbałości o klienta, dbałości o to aby nie tylko był zadowolony z oferty handlowej ale również o to aby w trakcie dokonywania zakupów miał świadomość dużo większego poziomu bezpieczeństwa w porównaniu z innymi tego typu placówkami.

mgr inż. Paweł „OTIS" Pajorski

Przystoi aby Ojczyzna droższa nam była niz my sami sobie.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 11983 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79498
Paweł-po co wklejasz takie historyczne informacje?Info o kursach organizowanych w przyszłości to dla mnie jest jasne,że są przydatne,a tak to nie widzę sensu wklejania,bo pachnie tu jedynie reklamą.

Raczej ustapić niż zranić,raczej zranić niz okaleczyć,raczej okaleczyć niż zabić,prędzej zabić samemu,niż dać się zabić.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1025 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2631
Bo dopiero teraz dostałem zezwolenie na ujawnienie szkoleń, które się odbyły dla tej firmy.

Przystoi aby Ojczyzna droższa nam była niz my sami sobie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FATAMORGANA czyli FIKCJA OCHRONY W POLSCE

Następny temat

Palce

WHEY premium