SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

do eksperta - boląca rzepki

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1848

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
wiesz dużo więcej niż ja więc zastosuje się do porad za które dziękuje. U lekarza z tym problemem jeszcze nie byłem stąd pytam na forum. Poczekam do tego 7 -go lutego z wszelka aktywnością fizyczną.
"Chodzi tutaj o timing mięśniowy - o to który miesien 1 włacza sie do pracy podczas wyprostu biodra" w jaki sposób stwierdzić jak to jest u mnie ?

Zmieniony przez - AIE w dniu 2013-01-20 16:38:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 412 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13926
kladziesz sie na brzuchu i całą konczynę dolną unosisz wystarczy nawet sama inicjacja uniesienia przy dobrej palpacji. 2 osoba nad Toba kladzie 1 palec na prostowniku w okolicy ledzwiowej 2 reką - kciuk na posladku blizej srodka i palec srodkowy na dwuglowym a przynajmniej jego okolicy. Wykonaj powoli ruch tak zeby dana osoba mogla zanotowac sekwencję. I podświadomie sie nie poprawiaj.

pain is a weakness, which leaves in time

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dzięki za instrukcje. Test wykonany kolejność: lędźwie lub 2 głowy a na końcu dupa. Jest to pewnie nieprawidłowa kolejność ? Jak to zmienić ? Nie bardzo wiem nawet jak ruch rozpocząć od mięśni pośladkowych

Zmieniony przez - AIE w dniu 2013-01-21 21:46:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 412 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13926
łeh, przez internet cieżko to opisywac a samo wykonanie wymaga aptekarskiej precyzji sprawdzającego, inaczej mozna rozjechac sobie stawy krzyzowo biodrowe. jedyną pomocą przez internet jest to bys za kazdym razem przy ruchu myslal najpierw o napieciu posladka pozniej o całym ruchu. Zacznij od pozycji ktorą wykonałes i powtorz ileśdziesiat razy w seriach. Bardziej chodzi tu o przetorowanie ruchu i zmiane schematu ruchu w mózgu. Ew. uniesienie tylka lezac na plecach ze zgietymi kolanami. Wydaje sie proste ale duzo schematów kompensacyjnych sie wkrada. Dla zwyklego zjadacza chelba timing nie ma znaczenia ale u sportowca jak najbardziej. Warto by ktos nadzorował taką pracę, samemu ciężko.

pain is a weakness, which leaves in time

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dzięki za wszystko, muszę porozmawiać w takim razie z byłym trenerem od lekkiej w klubie był fizjoterapeuta może pomoże :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Uczulenie na krewetki a suplementacja astaksantyną

Wheya