SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Witaminy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5128

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47502 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzis wylookalem tu posta, jak sie nie myle to Michaił go wrzucił, jakis noblista wypowiadał sie o dawkowaniu witamin, ze mozna przekraczac znacznie wskazane dawki itd. Skoro jest noblista czy tam laureatem to musi sie chłopak znac, a w kólko kazdy straszy witaminozą i innymi rzeczami. I teraz mam pytanie. Matka mi przyniosla z pracy jakies witaminy dla kobiet aktywnych "femibion" . Mam tego pare opakowań, zalecają 1 tab dziennie. A z kolei ten doktorek pisze zeby brac dawki dzienne np. wit b6 30 mg itd . I teraz pytanie. Mialem zamiar brac po 2 dziennie, to jak sadzicie, moge brac wiecej? powiedzmy ok 6 sztuk? Michaił odpisz, bo to był twój post , co o tym sadzisz?

tu podaje sklad 1 tabletki:

wit A- 88 ug
B1- 2,8 mg
B2 3,2 mg
B6 5 mg
C 140 mg
E 10 mg
Żelazo 60 mg
Magnez 60 mg
Cynk 6 ug
Jod 50 ug
selen 50ug
Mangan 1mg
Miedź mg


lewy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47502 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
witaminoza jest gorsza dla organizmu niz niedobor witamin, niektore witaminy organizm wydala z moczem np wit c ktorej mozesz wsuwac 10 krotnie wiecej niz potrzebuje organizm i nic sie niestanie jednak w przypadku innych witamin dojdzie do witaminozy ktora nie jest niczym przyjemnym... Dokladnie nie wiem ktore witaminy w niadmiarze powoduja witaminoze jednak przy takim skladzie tabletki wsuwalbym 1-2 dziennie przy wiekszej ilosci moze twoj organizm zareogowac negatywnie. Lepiej nie ryzykowac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47502 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki ojciec, planowalem brac 2x dziennie w dni beztreningowac i 3xdziennie po 1 tab w dni treningu. Masz soga. Może ktoś jeszcze sie wypowie?

lewy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47502 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
a czy ty jestes kobieta aktywna? ;]


pozdro

haaron

----------------------------------------------
To TYLKO MOJE ZDANIE, mozesz uwazac inaczej !!!!
<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
* pomoglem? kliknij gdzies tu ------------------------------------------------------------------------>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47502 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
A co to za roznica czy jestem czy nie? Witaminy to witaminy Marian

lewy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47502 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
yh, niektorzy nie kumaja mojego humoru ;D

ale sa rozne sklady multiwitamin ;D


pozdro

haaron

----------------------------------------------
To TYLKO MOJE ZDANIE, mozesz uwazac inaczej !!!!
<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
* pomoglem? kliknij gdzies tu ------------------------------------------------------------------------>
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Inka

Następny temat

Czy przerwac robienie masy ???

Fruzelina