Szacuny
0
Napisanych postów
4
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
59
Mam taki problem i pytanie:
Ostatnio gdy chciałem naprawić suport z powodu luzu to dokręciłem tą lewą miskę i luzów nie było ale gdy chciałem za kontrować to nie moglem jej nakręcić bo nakrętka kontrująca nie mogła złapać gwintu bo miska już była za głęboko wkręcona (wystawała tylko około 1mm-2mm).
I co zrobić żebym mógł skontrować nakrętką tą miskę, lub może macie jakieś pomysły żeby zmniejszyć luzy w suporcie?? z góry dzięki!!
Szacuny
4
Napisanych postów
264
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
963
dłuzsza oska do tego albo najlepiej kupic cały gotowy pakiet suprotu juz od 25zł idzie kupic i nie ma z tym wogole roboty i duzo duzo trwalsze to jest :)
Szacuny
4
Napisanych postów
264
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
963
wiesz do tej przerzutki lx-a to moze byc pare przyczyn zes tego nie umiał wyregulowac mozesz miec zle pancerze z linki dobrane i bedzie ci za bardzo ocierac a co za tym idzie nie bedzie w odpowiednim stopniu puszczac linki jak bedziesz przezucał na cięższą przerzutke , masz manetke do przerzutki z lx-a czy cos innego ?? tez to moze byc przyczyna bo nie wszystkie manetki sa wspołpracujace z przerzutkami innych firm , krzywy wózek przerzutki , poszarpana linka a wystarczy ze urwie sie jedna ze splatanych linek i juz to wpływa na prace przezutki, mozesz tez miec za długi badz za krotki suport, jeszcze cos by sie napewno znalazło ale nie chce mi sie myślec bo pozno jest Pozdro 600
Szacuny
0
Napisanych postów
28
Wiek
33 lat
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
583
manety xt. wszystko jest cacy ;] aby nieznałem tej techniki krecenia srubkami xD zawsze do regulacji oddawałem do serwisu... bo reszte potrafie w biku zrobic... no ale teraz juz rozkminiłem te system w rozrzutniku. pozdro zią.
Szacuny
0
Napisanych postów
28
Wiek
33 lat
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
583
hmmmm ;) skoro ci sie nudzi...;P w meridce brejdaka amor rst gila zaczął słabo tłumic... do tej pory nierozkrecałem amortyzatorów... i jak wykrece te śruby pod goleniami to da rade te sprzyny wyjac i jakos odrdzewic, przesmarować? i w tym amorze jest jaki kardridż na olej ? i czy jak wleje tam olej silnikowy samochodowy to bedize jakas baaardzo znaczaca różnica niz dgybym wlał olej specjalistyczny ? ;))
Szacuny
4
Napisanych postów
264
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
963
hehehe a jaki to jest konkretnie rst gila ?? bo ich jest troche :P ,jak odkrecisz te sruby pod goleniami to nie sciagniesz gornych lagów tam sa z tego co pamietam jak mialem gile od srodka imbusy jeszcze(5mm) tzn musisz od srodka przytrzymac zeby odkrecic te dolne sruby bo inaczej beda ci sie całe tłumiki krecic i nie odkrecisz tego ,sprerzyny wyciaga sie od góry odkrecajac te plastikowe korki :) , a kardridż nie wime jaki tam jest :P pewnie taki jak we wszystkich tanich amorach typu duro itp :P radziłbym wlac iny olej niz silnikowy bo według mnie bedzie on bardzo za gesty i amor bedzie chodził jak bys go smoła wysmarował :D:D , sproboj wlac olej do mechaniki precyzyjnej (ja kupiłem taki w makro i to jest jakis niemiecki "Farrad ol" ) ja taki lałem go mojej gili i chodziła wybornie :D a ten olej kosztuje chyba ze 2-3 zł za 100ml :P
Zmieniony przez - Scar86 w dniu 2009-05-21 14:36:36
Zmieniony przez - Scar86 w dniu 2009-05-21 14:36:59