SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MERIDA KALAHARI 500 SX

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8088

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 75
Moge kupic ten rowerek za 469 zeta i pytanie czy brac ?
Jestem w rowerach zielony, w jezdzie juz pewnie tez ale chcialbym sie nauczyc i w przyszlosci zmodernizowac rowerek. Jezdzil bede raczej spokojnie (las itp, z czasem moze troche poskacze z niewielkich wysokosci)
Pełny opis roweru :

MODEL: KALAHARI 500 SX

RAMA: Alu 7005 T6 22" Męska

WIDELEC: Top Gun88HL 60mm

WKŁAD SUPORTU: TH-7420 CARTRIDGE

KORBY: PROWHEEL, 42 / 32 / 22

PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO

PRZERZUTKA TYŁ: SRAM

MANETKI: SRAM MRX

HAMULCE: ALHONGA

DŹWIGNIE HAMULCÓW: ALHONGA/PROMAX

PIASTA PRZÓD: JOY TECH

PIASTA TYŁ: JOY TECH

OPONA PRZÓD: KENDA MTB

OPONA TYŁ: KENDA MTB

PEDAŁY: PLASTIKI

KIEROWNICA: MERIDA

MOSTEK: MERIDA

SIODŁO: IKE

LICZBA BIEGÓW: 21

KOLOR: NEON BLUE MATT

Mam jeszcze pytanie co to jest wklad suportu ?
Z gory dzieki
Co do tego wkladu to juz wiem - wystarczylo troche poszukac


Zmieniony przez - mikssa w dniu 2005-07-11 02:08:14
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 287
Za taką kase się opłaca bo chyba nic lepszego sie nie kupi nowego, oferta pewnie z allegro ;) bo ostatno tam cos takiego widziałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 75