SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ektomorfik - 3 miesiące na masowanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 550

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 664
Krótko.
Wiek: 20 l
Waga: 71.5 kg
Wzrost: 177cm

Staż: Chodzę na siłownię już z dwa lata. Jako, że dużo biegałem i grałem w piłkę to po prostu rzeźbiłem sobie.

Nie jestem jednak zadowolony z sylwetki, mam bardzo chude ręce, przy nadgarstkach totalna porażka, klatka stoi od dawna w miejscu. Jestem typowym ektomorfikiem, czasami nie nadążam nad jedzeniem i już mam dosyć jak widzę jajka albo ryż z jabłkiem.

I tak jest lepiej bo zaczynałem od wagi 64.4 kg - gdzieś pod koniec listopada. Dzisiaj mamy lipiec i waga to 71.5 kg. Natomiast ja jak stoję i patrzę w lustro to się zastanawiam czy w ogóle jakieś kilogramy przybrałem. Wszyscy mi zawsze mówią, że jestem bardzo szczupły, w połączeniu z moim bardzo młodym wyglądem twarzy powstaje efekt odwrotny od zamierzonego bo z góry jestem traktowany jako szczyl. Dają mi po 16/17 lat... Dlatego chcę wreszcie przybrać i zrobić mięśnie, nie tylko takie żeby był mały zarys ale żeby naprawdę było to widać. Myślałem o końcowej wadze około 79 kg. Mam obecnie szansę coś zdziałać bo jak jeżdżę na studia i tracę godzinę w jedną i godzinę w drugą to ciężko cokolwiek masować. Teraz mam 3 miesiące dla ciebie, całkowicie ograniczyłem inne dyscypliny i chcę to wykorzystać.

Moja dieta wygląda mniej więcej tak:

1.
4 jaja sadzone
dwie kromki chleba
herbata bez cukru

2.
ryż 100g z jabłkiem i cynamonem
szklanka mleka

3.
obiad to zależy, ryż z mięsem, ryba, zdaży się spagethii

4.
ryż 100g z jabłkiem i cynamonem

5.
3 kromki chleba z szynką z kurczaka
2 x jogurt naturalny
koktajl albo szklanka mleka

Chciałbym to jakoś urozmaicić bo już mam dosyć ciągle tego samego. Ćwiczę dwa razy w tygodniu, chcę zacząć po trzy razy. Mój plan obecnie wygląda mniej więcej tak

WTOREK
Drążek nachwytem 3xMAX
Wiosłowanie sztangą w opadzie 4x12/10/10/8
Wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 3x10
Uginanie przedramion ze sztangą prostą, podchwytem, stojąc - 4x12/10/10/8
Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano - 2x10

CZWARTEK
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 4x12/10/10/8
Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - 3x10
Rozpiętki ze sztangielkami - 2x12
Francuskie wyciskanie sztangielki zza głowy - 4x12/10/10/8
Wyciskanie francuskie ławka pozioma - 3x10

SUPLE: Kreatyna Monochydrat + Beta Alanina tylko w dni treningowe

Największy wzrost odnotowałem w bicepsie, zaczynałem z 29 cm teraz mam 33,5 cm
Klata to sam zarys, nie mogę ruszyć nic do przodu z kilogramami a trzeba przyznać, że 65kg na ostatniej serii to jest słabiutki rezultat. Słyszałem, że ekto ma ćwiczyć krótko ale bardzo intensywnie, małą ilością powtórzeń ale z dużymi obciążeniami.

Co zmienić, co kupić, sterydy, suple, miske, ćwiczenia? Mam już stanowczo dosyć bycia chudym :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50311 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Sterydów nie kupuj
Suple też zbyteczne
Dieta uboga na pierwszy rzut oka
Mało białka i tłuszczu praktycznie nic
Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, wrzuć tę rozpiskę jadłospisu w dziennik i zobaczysz, ile kalorii spożywasz
Jak ruszysz z dietą - wyniki się poprawią
W trzeci dzień rób nogi i barki


Zmieniony przez - emenems w dniu 2016-07-04 06:47:36
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie odnośnie BF i rozkładu genetycznego...

Następny temat

Pomoc z bieganiem

nutloveb