SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

warszawa - ginekomastia - gdzie operowac?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3313

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50339 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam, mecze sie z ginekomastia juz kilka ladnych lat. Nie jest ona jako strasznie wielka ale ogolnie jest bardzo to widoczne. Postanowilem ze ide pod skalpel zeby sie juz nie meczyc. Myslalem zeby isc do dr. Marka Szczyta z programu tvn (oczywiscie nie do tv) bo wtedy mialbym praktycznie pewnosc ze zostanie to dobrze wykonane jednak w cenniku jego kliniki jest napisane ze koszt takiego zabiegu to 7-8 tys. No takiej kasy miec nie bede. Ogolnie z tego co czytalem koszt powinien sie oscylowac w kwocie 4,5tys wec tyle moglbym jeszcze wylozy choc jak wiadomo nie maly to pieniadz ale lepsze to niz wstydzic sie rozebrac. Wie moze ktos gdzie byloby bezpieznie to zrobic? Zebym pozniej nie zalowal. Moze ktos moze polecic z wlasnego doswiadczenia? Licze na pomoc. Pzdr.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1
Mogę polecić Ci dr Wiatroszaka z Wrocławia. Wiem, że to nie warszawa, ale jego cennik wynosi minimum 5000 zł więc nawet jak doliczysz paliwo, to i tak będzie taniej. Mnie usunięcie ginekomastii kosztowało 6200, ponieważ była bardzo duża i trzeba było wykonać sporo pracy przy usunięciu. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z efektów i z całego procesu zabiegu - od pierwszej wizyty aż do kontroli pooperacyjnej. Jeśli jesteś zainteresowany, to poczytaj o ginekomastii na jego stronie, na samym dole masz cennik ginekomastia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50339 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki za odzew ale wroclaw jest za daleko a w sumie w warszawie na pewno jest tez ktos godny polecenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19838 Napisanych postów 69183 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 568195
W dziale ZDROWIE masz topic zbiorczy o tym. Ludzie piszą co, gdzie, za ile. Poczytaj.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50339 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
krzykacz - dzieki za odpowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22
a kogo polecicie w Katowicach ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Uraz kolana

Następny temat

dziwna kuleczka na brzuchu

nutloveb