SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

staw skokowy i kolano po upadku na lyzworolkach...

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3596

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11
Czesc wszystkim.

Nie znalazlem powitalni, wiec slowem wstepu witam serdecznie.
11 dni temu jezdzilem na rolkach. Mimo 34 lat to jestem w tym amatorem. Wywrocilem sie 3 krotnie zjezdzajac z gorki - ze wzgledu na brak hamulcow hamowalem na trawie... za 3 razem jak upadlem i sie podnosilem (zbyt szybko) cos mi strzelilo w kostce prawej stopy na zewn. kostki. Po zdjeciu buta zobaczylem, ze sciegno idace jakby pod kostka przy rychu stopa z obciazeniem jej lekkim wskakiwalo na kostke - a przy tym bol. Zakonczylem w tym miejscu "frajde" z jazdy i wyladowalem w szpitalu. Tam zrobili mi rtg z ktorego wg tego co zrozumialem lekarza nie wynikalo zadne zlamanie. Zakwalifikowano jako skrecenie stawu skokowego i niestabilnosc miesni strzalkowych, czy tez sciegien strzalkowych. Dali mi noge w gips, tj. luske gipsowa od palcow pod kolano. Jesli chodzi o bol to caly czas tam noga do konca dnia bolala ale mie bylo zadnej opuchlizny. Mimo, ze przepisano mi tramal i powiedziano, ze mam robic sobie oklad z lodu przez bandaz to leku nie wzialem, sam oklad wystarczyl bym spokojnie zasnal. Nast. dnia bol byl znikomy, a za kolejny dzien czulem tylko przy dotykaniu gipsem go nogi. Dzis mialem usg, z ktorego co napisal i mowil lekarz wynika, ze mam oznaki stluapczenia i krwiaka. O dziwo krwiak wg usg w okolicy gory stopy przy srodstopiu, zas siniak na skorze juz lekko zolty jest pod kostka i 3 cm przed nia i za nia (taki powierzchniowy). Jako, ze luske musialem zdjac do badania i pozniej zalozyc to uzylem bandaza elastycznego przez co mialem wrazenie, ze bardziej uciska. Biorac pow uwage wynik usg zdjalem narazie luske by stopa odpoczela.

I teraz tak ...