umrę śmiejąc się...
...
Napisał(a)
witam panowie. mam pytanko chcialbym sie troszke wyrzezbic na sezon i brzucha troche zgubic. Do tego celu mam zamiar zainwestowac w 200 tab winstrolu. Chcialbym dowiedziec sie jak to najlepiej brac i na jakie efekty moge liczyc. moj staz to 3 lata. troche supli, sterydów nie bralem nigdy i jestem zielony w tym temacie. 182 cm, 93 kg, 43 łapka. Pozdrawiam
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU
Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Jeśli chcesz się pozbyć fatu - dieta, aeroby, dobry termogenik - dadzą wymarzony efekt. Saa odpuść!
doping & zdrowie
...
Napisał(a)
od kiedy to winstrol rzeźbi?
haters gonna hate...
lovers gonna love...
i love haters <3
Najlepsze przed Tobą...
...
Napisał(a)
ale winny sam w sobie nie działa na tłuszcz...e-lite nie wprowadzaj zamętu proszę...
haters gonna hate...
lovers gonna love...
i love haters <3
Najlepsze przed Tobą...
...
Napisał(a)
nie wprowadzam zametu pisze dokladnie tak jak jest
to jest identycznie jak x-y<x+y
to jest identycznie jak x-y<x+y

...
Napisał(a)
hehe...gosciu ma tak przez kilku zapewne starszych gosci którzy twierdzą że wino wysusza...
zawiedzie się chłopak...
zawiedzie się chłopak...
haters gonna hate...
lovers gonna love...
i love haters <3
Najlepsze przed Tobą...
...
Napisał(a)
ooo no to na co jest niby winstrol...? na mase? buahaha polewa ludzie... brałem i wiem na co jest... winstrol sam w sobie nie rzeźbi co prawda, ale wysusza z treningiem dobrym, dietą i aero... panowie co wy piszecie... jeszcze teraz napiszcie mi, że sie nie znam, jak doświadczyłem efektów na własnym ciele. nie no śmiech od zawsze każdy mowi, że " biore winstrol, żeby sie wysuszyć" a wy piszecie, ze nie jest na wysuszenie... ehhh może na mase jest jednak.. taaak to jest bardzo możliwe... chyba na mase ten winstrol jest
...
Napisał(a)