...
Napisał(a)
witam,poradzcie ,jestem po cyklu z tescia(solo)teraz jestem przy koncowce odbloku i chyba on nie dziala mam problem libido.wiem ze to smiesznie brzmi ale to powazny problem,czy mozliwe ze clomid nie zadzialal? czy w tym okresie jeszcze nie dziala? i co zrobic wogole? prosze o porade
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
to byl cidoteston, bralem go przez 2 miesiace w pierwszym i ostatnim tyg.250mg. a w pozostalych 500mg. robilem jeden strzal tygodniowo,odblok robie z clomidu( na pudelku pisze OVINUM,) 5 DNI PO 100MG I TERAZ JUZ 8 DZIEN PO 50MG
...
Napisał(a)
jaki czas po cyklu rozpoczeles odblok ?hcg było ?
TRENINGI KATOWICE
KONTAKT-KONSULTACJE
https://www.instagram.com/bestbodysebastianszmit/
...
Napisał(a)
sorry chlopaki ja jestem amatorem niezbyt obeznanym w temacie,niewiem co to jest hcg ani flex? ten cykl zrobilem przy poradzie kolesia ktory mi to sprzedal a clomid zaczelem lykac 2 tyg po ostatnim strzale
...
Napisał(a)
Jedz clomem jeszcze przynajmniej 6 dni.
Jesli to twoj 1 cykl to org moze opronie sie odblokowywac , wiem bo sam to przerabialem, na kolejnych bedzie o niebo lepiej.
Jesli jednak clomid ci nie pomoze sa 2 opcje moim zdaniem:
1. To czas , org sam wroci do normy ,ale jakis czas bedziesz pol facetem
2. Aplikujesz hcg np 1500 i.u e3d. przez okolo 2 tygodnia i ponawiasz odblok
Hcg - To gonadotropina kosmowkowa (lozyskowa) , hormon ten nasladuje dzialanie hLH czyli hormony luteinizujacego (o ile sie nie walnalem bo pisze na szybko)
Jesli to twoj 1 cykl to org moze opronie sie odblokowywac , wiem bo sam to przerabialem, na kolejnych bedzie o niebo lepiej.
Jesli jednak clomid ci nie pomoze sa 2 opcje moim zdaniem:
1. To czas , org sam wroci do normy ,ale jakis czas bedziesz pol facetem