SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bold atomic

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 49496

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583
Witam Panowie
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią zakładam posta dokumentującego mój cykl na boldzie ATOMICA - BOLD 200, substancja czynna Boldenone Undecylenate 200 mg/ml.
Cykl zaczynam od 01.02.2010 r.

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583
Dla tych co nie są zorientowani cóż to za „cudo” zamieszczam zrzut poniżej:
Źródło „Sterydy anaboliczne, Czarna Księga – Cała prawda” – prof. Heinrich Schmitt, dr Olaf Kiesbauer

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583


Źródło „Sterydy anaboliczne, Czarna Księga – Cała prawda” – prof. Heinrich Schmitt, dr Olaf Kiesbauer

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583


Źródło „Sterydy anaboliczne, Czarna Księga – Cała prawda” – prof. Heinrich Schmitt, dr Olaf Kiesbauer

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583


Źródło „Sterydy anaboliczne, Czarna Księga – Cała prawda” – prof. Heinrich Schmitt, dr Olaf Kiesbauer

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583
Poniżej zdjęcia środka, na którym pojadę cykl 16 tygodniowy. Proszę o uwagi, zdjęcia robiłem osobiście, a więc to co widać będzie wbijane.

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583


1

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583


2

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583


3

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583


4

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 226 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2583
Poniżej moja ankieta:

1. WIEK: 37
2. WAGA: 107
3. WZROST: 186
4. WYMIARY:
-biceps: 45 cm
-klatka: 126 cm
-udo: 70 cm
-talia: 104 cm
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 20 lat
6. DIETA:
-białko: 2 – 3 g/kg
-węglowodany: 2g /kg
-tłuszcz: 1 – 1,5 g/kg
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: żadne
8. TRENING:
3 x w tygodniu każda partia,
Na jedną jednostkę treningową przypada: 4 serie na dużą partię, 3 serie na małą, z tym że we wtorek– zakres ruchów 5-8, czwartek – zakres ruchów 12-15, sobota – zakres ruchów 8-12. Tak więc ilość serii w tygodniu na daną partię zamyka się objętościowo jak w tradycyjnym splicie: duże partie 12 serii, małe 9 serii. Trenowałem całe lata spiltem dzielącym trening na daną grupę raz w tygodniu, jednak osiągnąłem stan stagnacji, po zmianie i trenowaniu co trening całego ciała zareagowałem na nowo))) zdaje się, że przy tym podziale następuje szybsza i lepsza regeneracja.
9. CEL CYKLU: ubicie, definicja, separacja i ewentualnie dorzucenie trochę mięcha
Boldek solo
- 1-10 200mg/week,
- 10-16 300mg/week
10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: -
11. POZIOM BF%: duży – jestem na masie
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): endomorf/mezomorf
13. STAN ZDROWIA: rewelacyjny jak na swój wiek
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie ma już z czego łysieć)
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 140 kg
-martwy ciąg: nie wykonuję, łapię kontuzje od ciągów
-przysiad: 140 kg

Poniżej zamieszczam moją dietę:

Posiłek I B TŁ WW KCAL
- płatki owsiane – 100g 12 7 62 366
- 2 całe jaja 8 6 0 87
- shake WPC 80 – 30g 23 1 2 119

Posiłek II
- kasza gryczana – 50g 6 2 32 168
- pierś kuraka - 200g 43 3 0 198
-orzechy włoskie- 30 g 5 20 1 196

Posiłek III, IV, V – jak wyżej

Posiłek VI
- ser wiejski - 400g 49 17 13 404
- oliwa z oliwek- 30g 0 30 0 265

SUMA 303 137 207 3293
Posiłki spożywane co 3 h, trening zazwyczaj około 17.00.

wielkość sama w sobie jest nagrodą...., ale jej koszty bywają straszne)))))))

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Meta i odblok po niej

nutloveb