SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Diablo1 - przygotowania wiosna 2020

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1072

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 575 Napisanych postów 1727 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 39511
powodzenia !
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 231 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15445
Dzięki. Nawet takie pojedyncze wpisy dodają mi motywacji której trochę brakuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Szacuny 6239 Napisanych postów 11563 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 944046
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 231 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15445
Dzisiaj powinien być trening ale są urodziny mojej Panny wiec popołudnie zarezerwowane dla niej.

Trening zrobię jutro i w piątek.

A tym czasem zacząłem jesc więcej i w tym więcej mięsa i znowu są problemy z żołądkiem.
Chyba jednak ciężko będzie mi zrobić masę.

Dzisiaj wleciały naleśniki białkowe

50g maki
60g białka
3 całe jajka
Słodzik
Woda

Dawno nie jadłem to wleciały w momencie aż uszy się trzęsły

2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Szacuny 6239 Napisanych postów 11563 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 944046
A sądzisz, że to od mięsa? może spróbuj podejścia Stana Efferdinga, Vertical Diet.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 231 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15445
Zauważam ze ten efekt wydecia żołądka i okropne gazy pojawiają się w momencie kiedy jem więcej mięsa. Ogólnie jak więcej jem ale szczególnie mięso, obojętnie jakie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Szacuny 6239 Napisanych postów 11563 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 944046
A myślałeś o IBS, albo jakiejś dysbiozie? Poczytaj o Vertical Diet i się zastanów. Ma dużo produktów łatwo przyswajalnych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 231 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15445
Dzięki za pomoc i zainteresowanie.

Sam podejrzewam już u siebie zespół jelita drażliwego. Na badaniach wychodzi wszystko ok.
Taki stan z układem trawiennym stał się prawie z dnia na dzień. Dziwne.
Przeczytałem że IBS może być od stresu, którego mi nie brakuje od długiego czasu.

Z grubsza spojrzałem na dietę Vertical diet. Ale widzę że na polskich stronach niewiele piszę się na ten temat. Zerknąłem na kilka zagranicznych artykułów ale u mnie z angielskim tak mocno średnio a translator to.... sam wiesz.

Masz może jakiś polski ale lepszy opis/schemat tej diety? Nie taki ogólny, tylko coś więcej.
A nawet jeśli nie to byłbym ogromnie wdzięczny za anglojęzyczny, szczególnie w którym jest jakiś przykładowy jadłospis. Lub do polecenia jakąś stronkę lub nawet książkę. Na priv może być.

No i kwestia tych steków. Z moją pensją to ja ledwo wyrabiam na kurczaka, trzymanie michy i suplementację. I starcza mi kasy od miesiąca do miesiąca na styk.
Zamiast steków ujdzie jakieś tańsze mięso?


Zmieniony przez - diablo1 w dniu 2019-09-12 08:37:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Szacuny 6239 Napisanych postów 11563 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 944046
Jasne. Generalnie idea jest taka abyś jadł mięso, które ma najlepsze proporcje mikroskładników, jeżeli nie stać Cię na wołowinę, to drugą opcją w kolejce jest wieprzowina ze względu na fakt długie żucia pokarmu przez świnki. Następnie jajka (całe!), 3-5 dziennie ze względu na żółtka. Szpinak ze względu na potas, pomarańcza dziennie również ze względu na potas oraz odrobinę fruktozy. Aby dodać wapń zalecany jest albo jogurt grecki, albo żółty ser. Uzupełnienie węglowodanów zależy od ilości treningów i ich objętości. Jeżeli nie trenujesz, to jesz ich 100-150g maks dziennie (ilość zależy od Twojej masy i aktywności). Źródłem węglowodanów są ziemniaki, bataty, ryż. Pamiętaj też o soli morskiej jodowanej aby sodu nie zabrakło.
Jeżeli chodzi o makro to 2.2g białka na 1kg masy ciała, tłuszcz 1-1.2g na 1kg masy ciała, a reszta to węglowodany. Najłatwiej będzie Ci z ryżem i ziemniaki jeżeli chodzi o węglowodany. Stan zaleca 4-5 posiłków dziennie. W Twoim wypadku raczej poszedłbym w 4. Coś takiego:
120-150g wieprzowinki
1-2 jajek, garść szpinaku, ¼ pomarańczy.
Łyżka oliwy, 50-70g (suchego) ryżu, ¼ łyżeczki soli, trochę papryki
W jednym posiłku ryż zamieniłbym na ziemniaki. No i jajka smażył na maśle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 231 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15445
Suuuper! Dzięki. Spróbuję. Widziałem że kawa jest w produktach których należy unikać. Tyczy się to tylko kawy jako takiej do picia czy również kofeiny? Chodzi mi o to czy mogę zażywać kofeinę w tabletkach/kapsułkach w celu pobudzenia zamiast zwykłej kawy?

I jeszcze jedno, dozwolone płatki owsiane i odżywki białkowe?


Zmieniony przez - diablo1 w dniu 2019-09-12 09:27:15
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bikini fitness

aerofull