SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu FBW Full Body Workout

A Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach 3s Plecy: Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3s Barki: Wyciskanie Sztangi z klatki w staniu 3s Triceps: Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 2s Biceps: Podciąganie na drążku wąskim podchwytem 2s B Plecy/Nogi: Martwy Ciąg 3s Nogi: Przysiad przedni / Wykroki 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi na prostej 3s Plecy: Podciąganie na drążku 3s Barki: Wznosy ramion w bok z sztangielkami 3 Triceps: odwrotne pompki 2s Biceps: Uginanie ramion ze sztangą 2s Przeplatanie A/B/A 3 razy w tyg

Dubixon 02 January 2021
fbw
Ekspert odpowiada

Witaj!

Plan FBW jest systemem treningowym, który polega na wykorzystaniu ćwiczeń na wszystkie grupy mięśniowe na jednej sesji. Co więcej, musimy bazować na ćwiczeniach złożonych, wielostawowych, aby angażowały jak najwięcej grup mięśniowych naszego ciała. 

A
Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach 3s
-dorzuciłbym tutaj dodatkowo uginanie podudzi w leżeniu na podłodze z hantlą lub martwy ciąg na prostych nogach
Plecy: Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3s
Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3s - daj na skosie dodatni, jak jest taka możliwość
Barki: Wyciskanie Sztangi z klatki w staniu 3s
Triceps: Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 2s
Biceps: Podciąganie na drążku wąskim podchwytem 2s

B
Plecy/Nogi: Martwy Ciąg 3s
Nogi: Przysiad przedni / Wykroki 3s - możesz dać przysiad bułgarski, jest znakomitą opcją na czwórki
Klatka: Wyciskanie Sztangi na prostej 3s
Plecy: Podciąganie na drążku 3s
Barki: Wznosy ramion w bok z sztangielkami 3 - daj wyciskanie żołnierskie
Triceps: odwrotne pompki 2s
Biceps: Uginanie ramion ze sztangą 2s

Przeplatanie A/B/A 3 razy w tyg

Reszta wygląda całkiem ok.
Zakres ustal sobie w przedziale 10-12 powtórzeń w serii, pamiętaj o tym, aby w miarę możliwości progresować z obciążeniem, o tym, aby odpowiednio jeść i regenerować się. 

Tomasz Maciołek Fizjoterapeuta 04 January 2021
0