SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 157298

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Chodzi o ćwiczeniu danego mięśnia pod różnymi kątami wzięte w gigaserię...nad tym musze pomyśleć konkretnie żeby dobrać ćwiczenia żeby pod różnymi kątami atakować mięsień, tylko co do przykładu klaty nie mam dostępu do wyciągów, można to tak połączyć?

Wyciskanie skos hantle
dół hantle
rozpiętki skos
poręcze

Wszystkie wykonywane jedno po drugim lub wcisnąć w dwa osobne łączenia tj ćw 1i2 i 3i4 ze sobą.

co do bicepsa

sztanga szeroki chwyt stojąc
stojąc supinacja nadgarstków naprzemian
młotki

triceps:
wyciskanie francuskie
unoszenie hantli jednorącz zza karku
unoszenie hantli w tył w opadzie tułowia
odwrotne pompki

Wszystki to giga seria tylko nie wiem jak połaczyć grzbiet i barki, bo np na grzbiet teraz mialem trening:

podciąganie na drążku
wiosłowanie hantlą
przyciąganie sztangi do przucha
martwy

no nie wiem jak na definicje wymyśleć tu coś innego

U Was na stronce jest trening ale na mase - plan Rafała ma serie łączone tylko nie wiem czy można zrobić z tego plan na definicje
oczywiście plan ze stronki Kaizen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Kawalash ogolnie trening jest ok.
Mam tylko takie male sugestie:
-przy klatce to przenoszenie sztangielki jest juz zbedne
-na biceps proponuje na razie 2pierwsze cw
-przy plecach zmniejsz ogolna ilosc sreii do 12(na razie)
-raczej sciagaj drazek do klatki, nie do karku
-oglnie wystarczy jak na plecy zrobisz cw 1,3 i 4
-przy barkach rowniez proponuje nie wykonywac wyciskan zza karku ale znad klatki, poza tym lepiej by bylo abys zrobil jedno cw wielostawowe i dwa izolowane(wznosy na tyl i bok)
-Przysiad klasyczny
-na razie uginanie nog na maszynie
-na nogi sugerowalabym wieksze ilosci powt.

Jaco weglowodany i tluszcze dodajesz powoli.
To samo z ujmowaniem bialek.
Regeneracja 1,5-2tyg.

King nie wiem jak to sie ma z punktu widzenia medycyny, bo zwiekszone ilosci kreatyny to rowniez duzo wiecej kreatyniny we krwi.
Nie chce Cie dwodzic od tak szlachetnego postepowania ale reducja to oslabienie organizmu, dodatkowe oddawanie krwi pewnie dziala podobnie.
Ale jak napisalem to ladnie z twojej strony, wiecej takich ludzi.
Jednakrze powiedz swojemu lekarzowi o tym co uprawiasz i w jakim okresie treningu jestes.

Pozdrawiam
-

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Pudzian polacz cw na klatke w pary.

Na biceps mozesz dodac cw izolowane,np.
-sztanga
-lawka skosna, sztangielki
-w oparciu o kolano

Na triceps ok ale przy takiej ilosci cw nie przesadzaj z iloscia serii.

Na plecy morzesz zrobic to tak:
-podciaganie
-przenoszenie sztangielki lub sztangi
-wioslowanie sztangielkami -chwyt mlotkowy
-wznosy tulowia na krzesle rzymskim, w razie niedyspozycji krzeslem rzymskim mozna zrobic ciagi ale na bardzo malym obciazeniu i dokaldnie

Pytasz o stronke Kaizen i trening Rafala.
A wiec nie pamietam jak to wyglada ale wspomne Ci tylko ze treningi niekiedy sa do siebie podobne.
Roznia sie czesto iloscia serii lub metodami.
Z tym ze tu metody masz podobne, w seriach zastosuj zasade holizmu, zwieksz ich ilosc i jazda z tym.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Wie Pan, Panie Jacku - mi jest już cholernie głupio i niezręcznie tak ciągle o coś wypytywać i zawracać Panu głowe bo to powinienem wiedzieć, ale dosłownie aż sie wku...bo ćwicze 2lata, siła jak koń ale ogólnie sylwetka uboga a to dlatego że słuchałem zdań jednego wielkiego znawce przez drugiego ale cud że Pan jest tu pomocną dłonią...

Szczerze mówiąc mam zastój z mięśniami, albo przypakuje porządnie, mięśnie ładnie skoczyły z 2-3cm a tu nagle ni z tąd ni z tamtąd 2-3cm spadek - no ale ciągle masa i masa od tych 2 lat, dieta jest, jem tak jak powinno być, ze zdrowiem też wszystko bo sie badałem, 0 złej tolerancji białka itp

Coś pomyśle z treningiem wg Pana wskazówek dzięki wielkie Szefie!!

Pozdrawiam Kaizen Team
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 205 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11818
Jacku czy dobrze będzie gdy zrobię to tak :
Zwiekszac o około 300 kalori tygodniowo.Wegle rozkladalbym rownomienie na kazdy posilek na + 15 gram kaszy/platkow/ryzu na 5 posiłków.Tluszcze dodawalbym np w jednym tygodniu + 1 zoltko + 5 gram oliwy z oliwek(lyzka do herbaty) a bialko ujmowal np 2 bialkami z jaj co tydzień.


W czasie gdy jest biały ryż czyli po treningu zastąpić to brązowym lub kaszą w czasie regeneracji? Ile gram białka na kg ciała doradzasz w czasie masy ,proporcje ( białko , węgle ,tłuszcze )? myślałem aby zejść do 2.5g białka na kg masy ciała.Budowa endo.
Odzywke bialkowa z okresu potreningowego moge zastapic piersia z kury na okres regeneracji?
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Spoko Pudzian, ogolnie to ja lubie ludzia pomagac.
Widzisz to jest moja Pasja, chodzi o trening silowy.

A wracajac do sedna, nie mozesz ciagle kierowac sie tylko w strone robnienia sily.
Jezeli cw. kulturystyke to powinienes rok treningowy podzielic na cykle tj sila, masa, ksztaltowanie, regeneracja.
Tylko wtedy sylwetka bedzie pelna i ksztaltna.
Ogolnie aby nie doprowadzic do stagnacji musisz zmieniac metody treningowe, ilosc serii,powt. itp.
Jezeli bedziesz trenowal monotonnie to juz przepadles, organizm nei zrobic nic jezeli nie musi.

Jaco bedzie dobrze.
Proponuje 2,5g protein, wegli 5-6 i tluszczu 0,5g na kg.
Oczywiscie to wszytsko bedzie ulegac zmiana i modyfikacja ze wzgledu na reakcje twojego organizmu.
Kazdy z nas jest poprostu inny.
Nalezy bacznie obserwowac organizm i wprowadzac delikatne zmiany.
Pamietaj o aerobach przy robieniu masy, mniej jej bedziesz tracil pozniej przy redukcji tkanki tluszczowej.
Tak mozesz zastapic brazowym ryzem lub kasza.
Tak mozesz zastapic piersia z kurczaka.
Pozdrawiam.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 205 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11818
Aeroby Jacku w jakich ilościach na robieniu masu? Z 4 dniowym planem treningowym.Aeroby na masie również zahamują przyrost tkanki tłuszczowej z odpowiednią dietą? A nie spowolnią rowniez przyrostu mięska?

Mam jeszcze jedno pytanko co sądzisz o makaronie razowym i makaronie durum jako urozmaicenie w diecie / zamiennika kaszy ,ryzu ,platkow.

Nie przeszkadzają Ci Moje pytania ? Bo niekiedy są uporczywe ;p
Ale lubię wiedzieć ,że coś robię dobrze i z pomocą kogoś kto się zna na tym wtedy mnie to motywuje :)

Dziękuje bardzo za pomoc

Zmieniony przez - jaco69 w dniu 2008-04-12 17:03:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Aeroby na masie to dobra sprawa.
Owszem spowolnia nieznacznie wzrost masy(ogolnie pojmowanej masy) ale za to pozniej nie bedzie takiej utraty mieska przy redukcji.
I o to chodzi.
Wiekszosc konkretnych zawodnikow tak robi i nie wyobraza sobie inaczej.
2-3*tyg. po 40min. w zalerznosci od potrzeb.

Makaron razowy moze byc.
Nie przeszkadzaja mi twoje pytania, gdyby bylo inaczej nie odpowiadalbym.
Pozdrawiam.

Zmieniony przez - Jacek R. w dniu 2008-04-12 17:18:21

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Dziękuje Panie Jacku no to były bardzo ważne dla mnie słowa przysiąde nad tym, poświęce tyle czasu ile trzeba i rozpisze plan na cały rok, siła, masa, definicja i regeneracja

Tylko jeszcze ostatnie pytanko żeby się upewnić - w definicji ćwiczenia na grzbiet, nogi, triceps i biceps wykonywać jeden po drugim czy łączyć w pary jak przy klacie?

No i trening na barki:
wyciskanie hantli
unoszenie hantli przed siebie
unoszenie na boki
unoszenie w opadzie tułowia

może być? No i czy ćwiczyć na kaptury czy nie, bo nie wiem jak jest przy definicji z nimi...

Pozdrawiam i dziękuje ciesze sie że jest taka osoba jak Pan która pomaga - kulturystyka też jest moją pasją no ale dopiero jej sie ucze jak będe miał doświadczenie też będe sie nim dzielił
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2500 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 57055
Cześć Jacku, ja znowu z głupim pytaniem odnośnie żywienia. Chodzi o fasolkę szparagową. Można jeść na redukcji???

W swoim artykule nt. redukcji napisałeś:

Mozemy sporzywać prawie wszystkie (warzywa) oproócz:(...) straczkowych(oprocz fasolki szparagowej).


I tu nie rozumiem tekstu. Można jeść wszystkie strączkowe oprócz fasolki, czy ze strączkowych można jeść tylko fasolkę?

Żeby było śmieszniej niektóre tabele podają, że fasola szparagowa ma wysokie ig (71), inne że niskie (poniżej 50). I bądź tu człowieku mądry.

Wybacz, że zawracam Ci głowę, ale taki ze mnie dietetyczny ortodoks.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aminostar nitric oxide i żyly

Następny temat

Czy jest cos co ,,??

Fruzelina