SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 157225

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Tak Premium.

Edek pierwsze co rzuca mi sie w oczy to to ze opisujesz swoja rozgrzewke.
Jest rozciaganie, to dobrze ale za malo tam ogolnego przygotowania do treningu tj za malo serii wstepnych i nie ujeles rozgrzewki gimnastycznej.
Ponadto uwazam ze dla osoby z tak malym stazem raczej metoda piramidy odwrotnej nie nadaje sie.


Zmieniony przez - Jacek R. w dniu 2008-03-30 16:53:19

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 347 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7145
Dlaczego się nie nadaje ? Myślę że dam rade zrobić ten trening .
Rozgrzewkę zmienię , A reszta jest dobra ?:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10598 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47808
Panie Jacku wrzuce tutaj ćwiczenia które wykonuję na triceps, i mam pytanie:
wyciskanie wąskim chwytem 4s
francuskie wyciskanie sztangi nachwyt 3s
ściąganie linki wyciągu 3s
i teraz pytanie czy zestawienie tych ćwiczeń jest prawidłowe?, nie wykonuję ćwiczeń sztangielką takich bardziej izolowanych!! czy to błąd czy tak może zostać!!( jako ciekawostke dodam że przy wyciskaniu wąskim ostatnią serię wykonuję ciężarem 95kg 5 czasami 6 czystych ruchów, ale przy tym ćwiczeniu czuję spore zaangazowanie miesni piersiowych mimo że staram się wykonywać je prawidłowo technicznie)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Edek jezeli tak uwazasz to juz ty najlepiej znasz swoje mozliwosci.

Hades niekoniecznie nalezy stosowac cw ze sztangielkami aby uzyskiwac dobre wyniki ale oczywiscie jako odmienny bodziec dla miesni w przyszlosci mile widziane.
Tak na dobra sprawe wykonujesz dwa cw izolowane tj jednostawowe.
Takimi sa francuz i sciaganie lin.
Zestawienie jest ok.
Ale jezeli twierdzisz ze wyciskanie waskim chwytem angazuje bardzo mocno klatke to mozna je zmienic, przynajmniej na razie.
To problem wielu mlodych adeptow kulturystyki, szczegolnie przy stosowaniu duzych ciezarow.
Moja propozycja:
-odwrotne pompki
-francuz
-sciaganie lin
albo:
-francuz siedzac
-j.w. lezac
-sciaganie lin
mozna tez tak:
-sciaganie lin
-wjazdy
-francuz
Pozdrawiam

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10598 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47808
to znaczy czuję prace klatki piersiowej, ale napompowanie tricepsa też ładne juz po 2 seriach wyciskania, a co jaki okres czasu zmieniać cwiczenia??
niektórzy moi koledzy z siłowni zmieniaja cwiczenia co trening, ewentualnie jakies cwiczenia?? jak to powinno przebiegac??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Na poczatku jak nie masz duzego z tym doswiadczenia a miesnie rosna przy normalnych bodzcach zmiana moze nastepowac po okresie 4tyg.
To co twoi koledzy robia nazywa sie treningiem instynktownym, wykonuja go zawodnicy bardzo doswiadczeni i co sie z tym wiaze z dluzszym stazem.
Nawiazujac do wczesniejszego tematu, klatka piersiowa jak pewnie wiesz ma podobna funkcje jak triceps i calkowicie wyizolowac nigdy sie nie da. Mozna pracowac nad technika co z treningu na trening owocowac bedzie lepszymi rezultatami , jednakze przy cw wielostawowych nigdy nie uzyskamy pelnej izolacji.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1406 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18410
Panie Jacku pisze w imieniu kolegi. On sie upiera ze przed treningiem taki posiłek z szybko i wolno wchłanialnych bialek jest lepszy niz ryz i kura.
-białko WPC 20g
-ser twarogowy - 100-120 g
-CARBO- 40g
czy ten jego posiłek ujdzie? dzieki za odp


aha i daje on warzywa przed snem twierdząc "bo warto dostarczyc pewne ilosci weglowodanów ( małe nawet bardzo małe ) w psotaci takich wegli a nie innych dla lepszej pracy układu nerwowoego "
Zmieniony przez - sprajt86 w dniu 2008-03-31 11:42:39

Zmieniony przez - sprajt86 w dniu 2008-03-31 11:46:29

Jeśli w kulturystyce jest jakaś magia, to jest to magia walki ponad granicami.
To magia ryzykowania wszystkiego dla marzeń, których nie dostrzega nikt poza tobą.
NIE CHCE SOG-ów!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Czesc Sprajt.
Kazdy robi oczywiscie jak chce, mamy ustruj demokratyczny.
A tak powaznie chodzi o to ze kolega wpada w skrajnosci.
Wplata w posilek bialko ktore dostarczy aminokwasow do krwioobiegu mniej wiecej po 0,5h i takie ktore potrafi sie trawic 4-6h.
Jezeli naprawde chce zrobic sobie bialeczko o rozlozonej kinetyce wchlaniania i ma to miec sens to niech pokombinuje z wheyem i piersia z kuraka.
Natomiast carbo, no coz tego typu wegle w zadnym wypadku dla osoby cwiczacej kulturystyke nie nadaja sie do zastosowania przed treningiem.
Poprzez taka suplementacje dojdzie do tzw. chustawki glikemicznej, czego wynikiem bedzie gorszy trening i gorsze samopoczucie.
Najlepiej do tego nadaja sie platki owsiane lub poprostu inne produkty zbozowe zawierajace duzo blonnika.
Zastosowanie tego typu produktow bedzie nioslo z soba stala, umairkowana dostawe cukru do krwi.

Wedlug mnie stosowanie przed snem warzyw o niskim IG ma jak najbardziej sens.
Choc rozpatrujac inny rodzaj genetyki dochodzimy do wniosku ze sa pewne osoby ktore rowniez przed snem powinny sporzywac weglowodany i to calkiem spore ilosci.
Czesc

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1406 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18410
dziekuje bardzo za odpowiedz. jak zawsze krótko i na temat. dzieki jeszcze raz

Jeśli w kulturystyce jest jakaś magia, to jest to magia walki ponad granicami.
To magia ryzykowania wszystkiego dla marzeń, których nie dostrzega nikt poza tobą.
NIE CHCE SOG-ów!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10598 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47808
Panie Jacku to znowu ja!! problem polega na tym że zrobiłem dzisiaj trening plecy-klatka w superseriach i chodzi o to że w poprzednich 4 tygodniach nie miałem z tym problemu, ale teraz gdy temperatura skoczyła o kilkanascie stopni czułem mocna zadyszke i zmeczenie!!
planuje dojechac tym planem jeszcze ze 2 tygodni i zmienic go!! jakie połączenia Pan sugeruje na trening 4 dniowy spli!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aminostar nitric oxide i żyly

Następny temat

Czy jest cos co ,,??

Fruzelina