SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 157235

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 363 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3117
aha to dobrze ze chociaż morze pan poćwiczyć amatorsko

no ogólnie to mnie interesuje tematyka treningu jak ćwiczyć żeby by czerpać z tego jak najlepsze efekty,głownie wszystko co związane z treningiem na siłowni.

jak narazie zakupiłem sobie książki: Kulturystyka dla każdego i Arnold edukacja kulturysty,tylko czekam na ich przywoź

mieszkam za granica wiec teraz mam okazje na zakup bo tata w Polsce to mi może przywieść
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 857
Witam dzięki za odpowiedź, tylko troche się zdziwiłem dlaczego nie robić aerobów naczczo i po treningu siłowym??? Czytałem cały temat i nie raz były wypowiedzi żeby robić

Co do spalania tkanki tłuszczowej i budowania mięśnia to chodzi mi o to że przez pare lat nie miałem diety ani nie robiłem aerobów i tłuszcz się odłożył ok. 33% i myślałem że jak będe robił trening masowy ale włącze dietę i aeroby to poziom tłuszczu spadnie a mięśni wzrośnie czy jestem w błędzie???

Czy zapotrzebowanie na jedzenie liczyć np. na 100kg całej masy ciała czy odjąć np: 10 kilo (tkanka tłuszczowa)i liczyć na 90 kg???
pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Nie robi się aerobów po treningu siłowym i na czczo bo sam trening przy redukcji jest bardzo intensywny, zżera mnóstwo glikogenu i nie masz już skąd czerpać tej energii to organizm zaczyna ją pobierać nie tylko z "zapasu" tłuszczu, ale i z mięśni, a tego chyba nie masz na celu?


Polaco - jak dla Ciebie chłopie pomocna by była "Kulturystyka i fitness" Tomasz Rychlik. Mała książeczka, zawiera podstawowe ale SZCZEGÓŁOWE info na temat diety, ilości makroskładników, rozpiski diet i ćwiczenia - wszystko wg redukcji, robianiu siły i masy. "Kulturystyka dla każdego" - też mam tą księge, ale lepiej rzuć ją w kąt bo większość ćwiczeń jest z lat 60-siątych a zobacz w którym roku żyjemy...


Zmieniony przez - Pudzian102 w dniu 2009-03-07 23:49:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Polaco polecam pozycje proponowana przez Pudziana.
Mysle ze na poczatek wystarczy a reszta na biezaco.

Adrian kiedys robilo sie i na czczo i po treningu silowym ale badania naukowe dowiodly ze zbyt duzo masy miesniowej ulega zniszczeniu przy tego typu postepowaniu w trenigu.

Przy malym poziomie tkanki tluszczowej i tak odchodzi sie od aerobow na rzecz HIT.

Ale mysle ze to pozniej.

Z tym wzrostem miesni i jednoczesna redukcja fatu to sie dzieje ale przy bardzo mocnym soku, nie polecam.

Zapotrzebowanie na makroskladniki liczysz na cala mase ciala.

Zmieniony przez - Jacek R. w dniu 2009-03-08 00:53:44

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 517 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25350
Witam
Ostatnio słyszałem że podczas treningu nie wolno pić wody czy to prawda?Tylko po treningu można pić?
I jeszcze mam takie pytanie.Zamierzam po każdym treningu na siłowni
robić aeroby i nie wiem czy mam po treningu uzupełnić glikogen i wziasc białko czy po aerobach?co Pan proponuje?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 363 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3117
pudzian i Jacek dziekuje wam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Kozak otoz na treningu malymi porcjami nalerzy pic czesto, przy nawet niewielkim odwodnieniu tracimy bardzo szybko mozliwosci wysilkowe a nasz metabolizm zaczyna szwankowac.

Aeroby po treningu silowym to nie najlepszy pomysl ale jezeli uprzesz sie na takie wlasnie rozwiazanie to proponuje po treningu silowym sporzyc aminokwasy lub bialko a po treningu aerobowym mieszanke wegli+proteiny np:ryz bialy+ryz ciemny+piers z kuraka.

Polaco powodzenia.

Zmieniony przez - Jacek R. w dniu 2009-03-08 20:03:05

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 517 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25350
To teraz takie pytanie z innej beczki jak zjem np. 100g sera twarogowego chudego to,ile mam wypić oliwy?
Za odpowiedz z góry dziękuje.

Zmieniony przez - Kozak1239 w dniu 2009-03-08 22:04:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Ilosc zjedzonego sera nie ma nic do rzeczy.
To ile powinienes sporzywac tluszczow w danym dniu powinno wynikac z obliczen ktore robi sie pod twoje zapotrzebowanie dziene.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Zdrówka Polaco
śledź to forum - nauczysz się napewno wielu rzeczy jak ja i inni.
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aminostar nitric oxide i żyly

Następny temat

Czy jest cos co ,,??

Fruzelina