SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 157330

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Tak Vins, to polaczenie kreatyny z kwasem orotowym.

Moge z cala stanowczoscia napisac ze kazdy powinien byc zadowolony z takiego rozwiazania, firma Kaizen jest szczesliwa ze moze wyjsc naprzeciw oczekiwaniom sportowcow amatorow i zawodnikow.

Zycze niesamowitych wrazen
Niech masa i moc was nie opuszcza.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47485 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
za***isty produkt długo na niego czekałem ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
A tego supla można przy robieniu rzeźby brać czy jest on raczej najlepszy przy masie i sile?
Bo ja też chętnie skorzystam z niego ^^
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Wysmienicie bedzie nadawal sie w kazydm okresie treningowym.

Polecam kazdemukto chce byc wiekszy, silniejszy, i lepiej pociety.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
na pewno wybróbuje

A mam jeszcze pytanko co do tego tematu - dobrym pomysłem było by przez okres ok 6-8tyg jechać treningiem gęstościowym przy stopniowym schodzeniu z kcl i w 4-6 tyg pojechać rasowym planem na rzeźbe - tj 2x tydz każda grupa mięśniowa i praktycznie każde ćwiczenie izolowane, gigant serie, superserie?

Wogóle swoją drogą czytałem o diecie CKD i kusi mnie by ją zastosować ale jeszcze nie mam doświadczenia co do robienia "plażówki".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Zasze warto wprowadzac nowinki dla naszego ciala, byle nie za czesto.

Tylko nie przesadz z tymi gigant seriami, bo sie przetrenujesz.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Na początek gęstościówką pojade (w sumie prawie niczym się nie różni od treningu na mase, tylko zwiększona intensywność itd), dopiero w ostatnich tygodniach dam czadu z gigantseriami

A mógłby Pan pomóc z tą dietą CKD jak to wygląda w "praktyce"? Bo ogólnie rzecz biorąc enegia czerpana jest z tłuszczy, węgle są bardzo ograniczone - jedynie w DNT ładujemy się nimi. Ale jak to przełożyć na realia - jaki rodzaj tłuszczy, ile itd. Żarełko to tam spokojna glowa rozpisze sobie ale nie wiem jak operować tłuszczami węglami itd. Wszędzie piszą dobrze na temat CKD, ale problem tkwi w wyliczeniu co i ile czago wzgl siebie. Nie ma konkretnie podanych przykładów jak wyliczyć

Wiem że to temat nad którym trzeba poświęcić troszke swojego czasu, dlatego to zależy tylko od Pana dobrej woli i nie chce nadużywać Pana cierpliwości... W każdym razie nowy temat na forum który się powinien przydać


A tak już całkiem z innej beczki - postanowiłem skoczyć ciut na głęboką wode i przez 4tyg dać wszystko jeżeli chodzi o mięśnie, dam przykład np ćwiczeń na klate:

1. Wyciskanie hantli + rozpiętki kąt 0st 2,2serie
2. Wyciskanie hantli + rozpiętki 15st 2,2
3. Wyciskanie hantli + rozpiętki 30st 2,2
4. Wyciskanie hantli + rozpiętki 45st 2,2

Ogółem 16 serii i każda strona ruszona ciut zmniejsze intensywność ale chce wydobyć jaknajwięcej z masy w ostatnich 4tyg bo ćwiczyłem o średniej intensywności jeszcze ok tydzień miałem wolnego z braku czasu no i dorzuce na biceps/triceps masacre - zmniejsze ćwiczenia na plecy bo są u mnie najlepiej rozwinięte, odpuszcze nogom troche Wieje przetrenowaniem ale zrobie to z głową

Zmieniony przez - Pudzian102 w dniu 2009-02-18 22:35:20

Zmieniony przez - Pudzian102 w dniu 2009-02-19 13:26:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 517 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25350
A ja mam takie pytanie względem jaj kurzych.
Dużo osób je na śniadanie np.płatki owsiane,2całe jajka i 3 białka
czemu żółtka się wyrzuca???Podobno w żółtku jest więcej białka i zdrowych tłuszczy czy to prawda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Pudzian nie wiem czy to dobry pomysl jednoczesnie eksperymentowac z dieta, zreszta tak skomplikowana, i mocnym treningiem.
Ketoza moze wygladac w sposob nastepujacy:
-od poniedzialku(wlasciwie od niedzieli po poludniu) do piatku(do treningu)posilki skladajace sie z tluszczy i bialek, do tego warzywa jako zrodlo wegli
-w piatek po poludniu tj po treningu ladujesaz sie weglami
-makroskaldniki czerpane glownie z wolowiny, schabu, jaj, ryb tlustych, troche kuraka, proteiny, warzywa, tluszcze z w.w. i oliwy z oliwek, oleju lnianego, oleju z pestek winogron
-rozklad makroskladnikow: 10-15%max wegle z warzyw, bialka 25-30%, tluszcze 60-65%
-tluszcze standardowo z wykorzystaniem 1/3 kwasow wielonienasyconych , nasyconych i jednonienasyconych

Oczywiscie dla kazdego bedzie to troche inaczej wygladac i kazdy musi pod siebie probowac z iloscia poszczegolnych makroskladnikow.

Kozak
Dla kazdego ilosc sporzywanych jaj bedzie inna, roznica bedzie wynikac z wagi i zapotrzebowania w danym okresie treningowym.
Sa osoby ktore np. sporzywaja 14 bialek jaj na sniadanie, do tego czesto dwa zoltka.

Ale ogolnie masz racje ze zoltko to bogactwo protein, vitamin, kwasy tluszczowych i cholesterolu.
Niestety to wlasnie cholesterol i nasycone kwasy tluszczowe powoduja ze nie mozemy zanadto folgowac sobie w sporzywaniu zoltek, pomimo ze zawarta w zoltku lecytyna jest znakomitym emulgatorem.

Chodzi o to ze organizm przy zbyt duzej podazy nie da sobie rady z przerobieniem takiej ilosci w.w. i moze to zaburzyc delikatny stan homeostazy a co za tym idzie doprowadzic do stanow chorobowych.
Oczywiscie ze wzgledu na wieksza mase mozna pokusic sie o wieksze ilosci sporzywanych zoltek ale i tak nie mozna przesadzic.



Zmieniony przez - Jacek R. w dniu 2009-02-19 20:00:19

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Tzn tak żeby sprostować - trening teraz na 4tyg normalnie masowy z w/w ćwiczeniami

Dietka - oczywiście po cyklu masowym i 1tyg treningu regeneracyjnego/przerwą. Myśle że dam rade - na mnie działają same mocne bodźce albo hardcore na treningu albo nic.

A w czasie ładowania się węglami ile to ma być kcl, gram, jakiego typu mają to być węgle/żarelko - proste/złożone bo to b.ważne żeby fatu nie nachapać? Jest jakaś norma spożywania węgli w czasie ładowania?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aminostar nitric oxide i żyly

Następny temat

Czy jest cos co ,,??

Fruzelina