SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 157295

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Syrius plecy i barki tak jak npisalem.
Dalej:
Klatka
-wyciskanie w skosie 4*12-8
-rozpietki na baterflayerze 3*12-8
biceps
-uginanie ramion ze sztanga 12,8,6,6
triceps
-odwrotne pompki 4*12-8

3dzien
nogi
-sownica 4*25-15
-uginania 3*12-6
-wyprosty 3*j.w.
-spiecia lydek siedzac 3*25-15
-spiecia brzucha 4*j.w.

Wegle do 1i potreningowego ,po 25%.
Reszta tj do 5 posilku wlacznie, po rowno.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1476 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10822
Jacku mam aby jeszcze jedno pytanko dziś.. nie myśl sobie że sam nie wiem czego chce raz sie pytam o spalacze a teraz o kreatyne hehe po prostu kupuję za jednym zamachem na dłuższy okres.Chodzi mi oto, że 1sza pucha clouta się kończy i nox też dobry rozwiązaniem była by pucha Xtreme stacka ? aby cykl dokończyć jak myślisz szczerze? Słyszałem, że dobrze się na tym trenuje i jednocześnie kretki wystarczająco, a tak to znów pucha clouta( nie ma pompować itp) i jakiś np nox drogo wyjdzie co byś zrobił >?

koko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1528 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17554
odwrotne pompki nie za malo powotorzen. Z tego co czytalem to "triceps" lubi wiksza ilosc powtorzen 15-20. Ja przynajmniej zaczelem to stosowac i tricek stal sie berdziej "wyrazisty"

Niech masa bedzie z wami ....:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Koko bez kitu Xtreme Stack mozna zaliczyc do czolowki w swojej klasie.
Ja mam na nim zaje..fajne treningi.
Zreszta tak jak piszesz, mozna smialo rowniez oprzec sie na opini forumowiczow, zeby nie bylo ze jestem stronniczy
A spalacze i kretka jak przjrzec sie glebiej to sie zazebiaja jedno o drugie.
Poprostu synergizm.

Maniek to zalerzy co chcesz osiagnac,w jakim jestes okresie treningowym i na co cie stac.
Ja np w treningu robie po 25powt ale i po 5-6 na tricka, tj zasada szeroko pojmowanego cholizmu i chociazby dobrego przygotowania do max mocnego treningu.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1202 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16975
Witam Jacku!

Prowadze test na forum : http://www.sfd.pl/Test_:_powakacyjny_powrot_do_wymiarow_by_przywor-t435527.html  .

a strona 11 i 12 obrazuje moja forme, sprzed 2tygodni.
Nad czym twoim zdaniem powinienem popracowac?
Test zakoncze w tym tygodniu i po 2tygodniach przerwy, chcial bym przystapic do HST, bo jeszcze tego nie robilem. Czy aby dobrze wybralem?? Moze poprostu nie potrafie w pelni wykorzystac splita. Badz tez chcial bym zminimalizowac czas treningow do maxa.

plan by wygladal tak :
- brzuszki
- przysiad
- wspiecia na palcach
- wyciskanie sztangi na plaskiej
- sciaganie wyciagu zza glowe szeroko
- wyciskanie sztangi sprzed glowy
- sztrugsy

do tego w 10 i 5, uginanie ramion ze sztanga prosta i prostowanie ramion na wyciagu.

Cwicze w silowni, ktora sami zrobilismy.
Z tego co zauwazylem ma dysproporcje miedzy prawa a lewa strona (miesien obly i miesien gzworboczny gorny.
Nie chcial bym teraz robic podciagania i martwego ciagu (ale jak trzeba bedzie to trzeba).
Jesli chodzi o minimalizkacje czasu treningu, to zalezalo by mi na tym, gdyz im dluzszy trening, tym bardziej staje sie on meczocy dla mnie (moze zamiast 3dni, 4 badz 5?)

Chcial bym zeby profi taki jak ty, dal mi kilka rad, wskazowek dotyczacych rozbudowy mojego ciala.


dziekuje i pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 393 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4610
Mam jeszcze takie pytanie, czy liczyć te tłuszcze z ryżu,chleba itp itd
poniewaz wychodzi mi 40g tłuszczy, (pan mówil 10-15) a tak naprawde jest tylko tran 5g, olej sezamowy 5g i 1 jajko
reszta tłuszczy pochodzi z kasz i warzyw.
Te 10-15g ma pochodzic własnie z tranu/oleju a reszta tłuszczy z kasz normalnie wliczac do kaloryczności

Prosze o ocene :

1. sniadanie
bialko 20g
Płatki owsiane 90g
Otręby pszenne 30g
Jaja kurze całe 60g [ 1 jajo całe ]

2.
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g
jarzyny 100g [mrozonki]
Tran 5g
Ryż brązowy 50g

3.
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g
jarzyny 100g [mrozonki]
Tran 5g
Ryż brązowy 50g

4. przed treningowy
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g
jarzyny 100g
Dynia, pestki 10g
Ryż brązowy 50g

5. po treningowy
Ryż brązowy 90g
bialko 30g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g

6. przed snem
jarzyny 100g
Dorsz świeży, filety bez skóry 200g

Łącznie
2370 kcal
238g białka (82% zwierzece, 18% roslnne - z kasz itp)
44g tłuszcze (25% nasycone, 40% jedno-nasycone, 35% wielo-nasycone)
251g Węglowodanów (Sacharoza 0%, laktoza 1%, skrobia 84%, błonnik 15%)

Czy jest ok? co pozmieniać, niechciałbym jakos mega drastycznie obcinać tłuszczy gdyz są witamiyn ADEK w nich rozpuszczalne ;p, pewnych tłuszczy niemoge wyeliminowac - tych z kasz/mięs i jarzyn, jakbym mial ustalic 15g całkowitych tłuszczy to by musialo być 0 tranu 0 oliwy itp. Czy o jest DOBRZE?






Zmieniony przez - syrius18 w dniu 2008-10-23 12:41:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Przywor raczej nie jestem zwolennikiem HST, poprostu jeszcze nie widzialem aby ktos mial po tym konkretne efekty.
Uwazam ze w.w. system mozna traktowac jako odskocznie od rutynowego splitu ale nic poza tym.
Mysle rowniez ze w twoich cw.(przygladalem sie technice)brak troszeczke poprawnosci wykonania.
Jestem pewien ze udoskonalenie wlasnej techniki przyniesie sie na wymierne korzysci w splicie.


Nie Syrius, dodajesz ten z tranu lub oleju lnianego.
Nie licz tego z platek, ryzu itp.
Przed snem sporzywaj Jajka lub twarog(chodzi o urozmaicenie zrodel bialek)+serwatka+warzywa.

Dwa razy w tygodniu dodawaj wegle a zmniejszaj ilosc bialek i tluszczy to moze podniesc przemiane materii.
Zobaczysz jak reagujesz na takie manipulacje

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 393 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4610
Jaka ilość fruktozy jest akceptowalna? bo chciałbym dodać jakis owoc, najchętniej banan, dodać go troche po treningu ujmując lekko ryżu? czy niebardzo.
Potem zrobie trening to wrzuce do oceny, zaczynam od poniedziałku ;p
Pon - silka
wt - aeroby 20-30 min
sr - siłka
czw - siłka
piatek aeroby 20-30 min
sobota aeroby 20-30 min

aeroby bede wykonywał po 1 posiłku, w piątek mam szkołę od 15;30 wiec przezucilem ten trening w czwartek, moze tak być ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1476 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10822
Jacku ja wiem, że masz dobre zdanie o XS hehe, ale chodzi mi oto czy jest jakaś przeszkoda w tym ,że drugą część cyklu przelece na samym XS niż na clout... kreta to kreta co nie ?

koko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Syrius teoretycznie przy robieniu masy do 1/3 pierwszego posilku moga stanowic cukry prostsze ale to zalerzy od twojego organizmu.
Ja osobiscie wcinam zawsze platki owsiane i nie dodaje fruktozy.
No, moze bardzo zadko, jakis banan lub ananas.

Rozklad treningow ok.
Jak sie zaadaptujesz to zwieksz objetosc treningow aerobowych.

Koko polecam szczerze XS.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aminostar nitric oxide i żyly

Następny temat

Czy jest cos co ,,??

Fruzelina