SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 157362

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
No to super sie składa, bo jak wcześniej rozmawialiśmy Panie Jacku o dole klatki dobrze by było ćwiczyć na płaskiej i pod ujemnym kątem (jeżeli oczywiście chcemy max bodźcować dół) a góre ominąć jeżeli jest dobrze rozwinięta.

Teraz mam taki trening:
-sztanga, skos ujemny
-poręcze
-skos góra sztanga 30st
-przenoszenie hantli w poprzek ławki

A myśle że może za tydzień wprowadze taki trening:
-Rozpiętki głową w dół (wstępne zmęczenie)
-wyciskanie na płaskiej
-wyciskanie na skośnej głową w dół
-rozpiętki na płaskiej

Dobrze by tak wyszło? Bo dół bardzo ciężko ruszyć...

Dokonując zman (ćwiczeń, serii, powtórzeń itd) najlepiej odnieść się do wszystkich grup mięśniowych czy zazwyczaj dokonujemy zman w mięśniach słabiej rozwiniętych?


Strasznie to ciekawe i ważne dla wielu z nas bo to może być ten główny klucz do kulturystyki...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Drugie i trzecie cw. zamien kolejnoscia.

Tak, zmieniamy caly trening, czesto sa zostawiane tylko cw. glowne.
Pamietaj tylko ze to na te slabiej rozwijajace sie miesnie stawiamy glowny nacisk a i tak nalerzy im odpuszczac aby ich nie przetrenowac.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Super dziękuje ślicznie

Zrobie tak jak Pan radzi ze zmianą kolejności

A tak swoją drogą kiedy taka przeplatanka się sprawdza - chodzi mi tu o kolejność jaką podałem, tj skos doł, płaska, skos dół, płaska. Zastanawiam się nad tym już nie od dziś bo w magazynach widziałem taką kolejność i u wielu innych kulturystów.

Pozdrawiam Miłego dnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Mysle ze na razie mozesz trzymac sie tego

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 560 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26676
Witam panie Jacku mam prośbe o sparwdzenie dietki
redukcyjnej wiek 20 lat waga 90 wzrost 185
1. płatki owsiane z mlekiem + jedno całe i 2 białka jaj (lub Matrix 30 gr) do tego nasiona dyni swierze
2.piers(ryba,schab)+brokuły lub kalafior lub inna sałatka +nasiona dyni
3.przed treningowy 50 gr makaronu pelnoziarnistego + piers(ryba,schab)
4.potreniogowy to samo co w 3
5.ser biały półtłusty.
trening siłowy 3 razy w tygodniu po kazdym 30 min jady na rowerku + co drugi dzien rano steper bo narazie mam tylko jego do dyspozycji. Co pan o tym sądzi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Hehe jestem ciekaw wszystkiego i jakby Pan wydał swoją książkę z jakimiś "tajnikami" czytał bym kilka razy dziennie bo było by warto

Miłego wieczorka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Jako po pierwsze to odrzuc calkiem produktu mleczne.
Nie wiem jak w reszcie posilkow ale w pierwszym jest zdecydowanie za malo bialka.
Jakos malo wegli i ogolnie posilkow.
Schab raczej bym sobie podarowal na rzecz ryby lub piersi z kuraka.
Dodaj warzywa.

Pudzian mysle ze nie ma tych tajnikow znowu tak wiele, poprostu sa tacy ze sie stosuja do podstaw. A wielu sobie poprrostu odpuszcza, bimba z dieta i treningiem, i oczekuja na cud.
A cud to tylko nad Wisla...
Milego wieczoru.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Hehe w moim przypadku nad Regalicą Panie Jacku

No ja sobie nie odpuszczam, zwłaszcza jak ktoś mi mówi że pakuje a tu efekty małe albo że niski jestem - potem biore sie ostro, efekty są ale jakiś czynnik np choroba sprawi szybki spadek itd, no ale ostatnio porządnie wziołem sie za diete - pomysł Rafała na omlet z tuńczyka był genialny!

Dziś mam dzień beztreingowy to tylko ciut odbiegam od rozpiski w diecie i jem np teraz przed kompem kaszke Bobovita bananową i jest ok hehe

A co do książki Pana autorstwa podchodze naprawde serio bo ma Pan wielką wiedzę i do tej pory zastanawiam sie jak Pan te plany rozpisuje że efekty są strasznie dobre... ja jak sobie układałem plan tyle sie nagłowiłem jakie ćwiczenia są najlepsze na dany priorytet że kończyło się na małym piwku dla relaksu hehe a potem słaby efekt był. Teraz wiedza jest nieco większa ale nadal trzeba ją poszerzać

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 560 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26676
To pierwszy posiłek zrobie płatki owsiane + jedno całe i 3 białka i zrobie omlecik
piersi czy ryby jest zazwyczej ok 150 gr.
warzywa jem prawie w kazdym posiłku brouły pomidory kalafio itp.
Czyli 5 posiłków pana zdaniem to za mało?
a co do wegli to gdzies wyczytałem ze najlepiej jesc rano i około treningowo reszta posiłkow bez a co pan mysli o tym/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Panie Jacku, jak ładnie rośnie np mięsień grzbietu, biceps, triceps a nogi i klata stoi to wprowadzić w takim przypadku jakieś zmiany całościowe czy tylko klata i nogi? Bo z tym kuleje u mnie a reszta zdrowo leci
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aminostar nitric oxide i żyly

Następny temat

Czy jest cos co ,,??

Fruzelina