SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 157236

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Jason jest si.

Kilka rad:
- w pierwszym posilku proponuje dolaczyc bialka jaj do wheya
-wheya wypilbym przed aerobami a posilek bezposrednio po nich, ponadto dobrze by bylo aby bala to mieszanka kaszy lub platek z bialym ryzem
-zastanawiam sie tylko czy nie bedzie za malo posilkow, ja bym wrzucil ich 6 i rozlozyl wszystko tak aby bylo si.

Koko nie no, u nas tez ziemniaki rzadza.
I po treningu mozna wszamac.

Pudzian ja bym zrobil 20-25powt.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Aha, czyli tak jak jest może zostać

Wyczytałem kilka sposobów wykorzystania treningu holistycznego, jednym z nich jest właśnie wykorzystanie wszystkich faz w jednym ćwiczeniu lub wykorzystanie 1 fazy na 1 ćwiczenie składające się z 3-4 serii, tj:


Wyciskanie leżąc na skośnej ławce 1x15 (seria wstępna); 3x6; 2x12; 1-2x25 - wszystkie fazy lub faza ciężka (3-4x6) poprzedzona rozgrzewką

Wyciskanie sztangielek na płaskiej -1x6; 1x12; 1x25 wszystkie fazy lub faza średnia (3x10-12)

Rozpiętki - 1x6; 1x12; 1x25 - wszystkie fazy lub faza końcowa (3x20-25) (fazę końcową najlepiej stosować przy ćwiczeniach izolowanych)


Myśle że najlepiej jest jak wszystkie fazy wykonywane są w każdym poszczególnym ćwiczeniu, co Pan myśli o tym?

Aha i takie pytanko:

Dieta:

1 płatki owsiane z rodzynkami, plastrem ananasa, orzechami doprawione cynamonem i cukrem waniliowym
2 chleb razowy z tuńczykiem lub śledziem (salsa)
3 Ryż z rybą i brokułem
4 Ryż z duszoną wołowiną i warzywami (przed treningiem)
5 Makaron z twarogiem półtłustym (po treningu) i banan
6 Chleb razowy z tuńczykiem i twarożek

Może być takie coś Panie Jacku przy wadze 63kg? Mógłbym gdzieś dodatkowo wcisnąć ryż z filetem gotowanym, ale szczerze mówiąc rybka i wołowina dobrze służą mi brzy grupie krwi 0 Rh+ zwłaszcza wołowina. 3x na dzień ryż z filetem u mnie nie zdaje egzaminu bo aż jeść nie idzie.

Niech Pan pomoże
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1476 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10822
ja mam po treningu problem zeby jeśc... bardzo mi jedzonko nie wchodzi i nie wiem co z tym zrobic bo po treningu węgle proste odrazu a potem posiłek dla mnie to za kare

koko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1476 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10822
mam jeszcze jeden problem bo troche mi mieszają w głowie moge okazyjnie kupic N GORDE WTF PUMP I REGENERATION X ALE NIE WIEM SAM.... na jak dlugo m ito starczy czy sie oplaci itp czy lepiej shotguuna i clouta

koko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Msle Pudzian ze jedna i druga metoda jest ok ale kazdy inaczej bedzie reagowal.

W diecie;
- w 1posilku nie ma zrodla bialka
-2jest ok ale bez sledzia, zamiennie z tunczykiem inne ryby np. dorsz, losos, mintaj,morszczuk itp
-w 5posilku nalerzy wymienic twarog na np bialko serwatki lub piers z kuraka
-6jest ok jezeli masz ekto-mezo konstytucje ciala, jezeli nie, lub nabierasz niechciabej tkanki tluszczowej to odpusc chleb

Koko jest taka metoda z zycia wzieta: sprobuj kwasnych potraw np dodaj ogorki kiszone.
Caly posilek nabierze innego smaku.

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1476 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10822
sproboje..... choc jakos na sama mysl ciężko a co powiesz na ten zestaw ALRI co nad twoim postem wspomniałem?

koko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 481 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3671
Przymierzam się do kupna Wheya Kaizen i XPAND'a ale wiadomo - zawsze wszystko rozbija się o kase...

Rozumie że posiłek 1 musi mieć białko ze względu na wieczorny katabolizm który jest skutkiem treningu i głód mięśni. W takim razie póki nie ma odżywek na ten czas co dodać do 1 posiłku i 5?

Bo 5 to posiłek potreningowy...może być makaron z kawałkami smażonego fileta z kupnym sosem słodko-kwaśnym Knor (bez konserwantów "niby")? Czy to już nie przejdzie ze względu na przetworzone węgle?

Budowe mam napewno ekto a czy mezo na dodatek...hmm...nie wiem ale będąc niskim mam takie zarysy na mezo. Szczerze mówiąc przyznam się - dziś zaczołem ćwiczyć tym planem co przed chorobą ćwiczyłem nim przez tydzień i powiem że klata spompowała się 2x bardziej niż wtedy co byłem zdrowy

Poszedł trening holistyczny w ruch i naprawde męczy mięśnie na +
Przez ok 2-1,5tyg bardzo dużo jadłem, odziwo przez te ostatnich 5 dni udało mi się przytyć 3kg i teraz po treningu ciało wygląda naprawde jakby nie było wcześniej żadnych problemów zdrowotnych - nie wiem od czego jest to uzależnione ale to chyba dobrze że tak jest


Niech Pan się nie gniewa ani nic takiego - myśle że powinien Pan zrozumieć człowieka dla którego kulturystyka jest 3/4 życia, jest po prostu pasją i czymś czym uwielbiam się zajmować prócz nauką i dziewczyną... Czuje się znacznie lepiej jak wezme żelastwo do ręki. A problemów zdrowotnych się nie boje - póki co jest ok. Przez ten czas odpoczynku dużo się dowiedziałem - poświęciłem go na edukacje kulturystyczną stąd też zadawałem wiele pytań Panu i czytałem wiele artykułów

Żeby nie było tak tragicznie rozruszałem przez 4 dni mięśnie ćwiczeniami podstawowymi - wyciskania, ciągi itd w postaci pojedyńczych ćwiczeń - czuje się na siłach nie poddam się tylko potrzebuje troszeczke pomocy bo już załapałem o co chodzi w tej całej grze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 271 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8850
P.Jacku dokładnie chyba tego nie zrozumiałem:
"wheya wypilbym przed aerobami a posilek bezposrednio po nich"

chodzi o to ze wstaje pije wheya robie aeroby i potem ten posiłek co miał byc śniadaniem ??czyli whey i płatki owsiane??i dodam sobie białka jaj to placka usmarze sobie z tego

bardzo dziękuje Panu za odpowiedzi
jestem strasznie zadowolony z tego powodu
widac jak wkłada Pan mnóstwo pracy w to
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Koko pozwol ze jednak nie bede sie wypowiadal na temat innych firm

Pudzian tak, moze byc w tym czasie filet+makaron.
A Ty ze wzgledu na swoja budowe, tymi niewielkimi ilosciami cukrow z sosu Knora nie powinienes sie martwic.

Jason w diecie napisales ze po treningach silowych robisz aeroby.
I opisujesz dalej ze WPC bierzesz po aerobach a 30min pozniej posilek.
A wiec ja w tym czasie proponuje po treningu silowym(przed aerobowym)WPC.
Natomiast po treningu aerobowym sporzyj od razu posilek.

Jezeli aeroby robisz na czczo to tez warto na pusty zoladek wrzucic wheya a po calym treningu posilek.



Zmieniony przez - Jacek R. w dniu 2008-08-03 00:30:08

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 271 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8850
juz wszystko rozumiem dzękuje bardzo ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aminostar nitric oxide i żyly

Następny temat

Czy jest cos co ,,??

Fruzelina