SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zmiana fbw na split. Warto ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2467

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 7769 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217514
francus daj sztanga

w plecach zamiast przyciagania daj mc 3s i na początek

w bicu młotek ostatni

na barki wyciskanie żołnierskie lub z klatki,unoszenie bokiem i w opadzie

na nogi zamiast wykrokow daj prosotwanie nog w siadzie i uginanie leżąc

Reszta prezentuje sie ok. Ćwicz,rośnij i róbta co chceta

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 446
dzięki na poradę, ale jak mówiłem, wolałbym mc unikać z racji ogromnego obciążenia odcinka lędźwiowego w tym ćwiczeniu.
a ćwiczeń na nogi podanych przez Ciebie nie mam jak wprowadzić, nie mam maszyny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 7769 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217514
rozumiem. To moga zosta przysiad i wykroczne. Mc na małych ciężarach nic nie uszkodzi. Chyba że masz problem z dolnymi odcinkami kręgosłupa to owszem - odstaw.

Pozdrawiam.

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 446
problemów jak na razie jako takich nie mam z dolnym odcinkiem, lecz często odczuwam lekkie bóle lub uciski po wiosłowaniu z większym ciężarem. Dlatego wolałbym uniknąć przykrej niespodzianki w postaci kontuzji czy innego cholerstwa.

btw co rozumiesz przesz mc z małymi ciężarami ? od jakiego obciążenia powinno się takie mc zaczynać ? 60 kg ? być może na pierwszych treningach zacznę mc i zobaczę jak to oddziałuje no mój kręgosłup.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 7769 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217514
60kg za duzo. ja zaczynałem od 20kg potem stopniowo zwiększałem. Robiąc przysiady też obciążach dolne części kręgosłupa. Też Cie boli?

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 446
ok zrobiłem lekką korektę jak radził @spaiter. Mam nadzieję, że wszytko jest ok ?

wtorek:
klata
- Wyciskanie sztangi płasko 12-10-8-8
- Rozpiętki na ławce płasko 12-10-8-8
- Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 12-10-8-8
triceps
- Pompki na poręczach 12-10-8
- Francuskie wyciskanie sztangi w leżeniu 12-10-8
- Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 12-10-8

czwartek:
plecy
- MC 12-10-8
- Wiosłowanie sztangą 12-10-8-8
- Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem 12-10-8-8
biceps
- Uginanie ramion ze sztangą 12-10-8
- Uginanie ramienia ze sztangielką na "modlitewniku" 12-10-8
- Uginanie ramion ze sztangielkami w uchwycie młotkowym 12-10-8

sobota:
barki
- Wyciskanie sztangi z klatki 12-10-8-8
- Unoszenie sztangielek w opadzie 12-10-8
- Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12-10-8
nogi
- Przysiady ze sztangą na barkach 12-10-8-8
- Przysiady wykroczne 12-10-8-8
- Wspięcie na palce w staniu 12-10-8-8
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MIchcik007/Dziennik/ siła- masa

Następny temat

trening bicepsu

Masa