SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zma.....

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1010

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1140 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7465
mam zma Sni 96 kapsulek, dostale za free i maialem zaczac cykl krety od poniedzialku i myslelem ze zma bedzie dodadkiem, mam 19 lat,
tylko nie wiem czy moze lepien nie sprzedac tego zma i zrobic domowe zawsze bedzie cos w kieszeni, co sadziecie na ten tamat
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 17398 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79160
Nie kombinuj - tylko jedz juz jak masz
pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 381
a zma brac jak pisza przed treningiem godzine?? czy przed snem??

TOOL is THE BEST

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46113 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
przed snem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 381
ale takie firmowe nie domowe

TOOL is THE BEST

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46113 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
tool daj pzepis na domowe zma, po co hajs wydawac, mam produkty kupi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3680 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36374
To domowe o dupe roztrzasc...pare zl sie na tym oszczedzi a i tak nie jest to to samo...
I mowa powyzej o firmowym - przed snem.
Jasiu - search ! - jest tego od za***ania i troche ..

Zmieniony przez - zyz w dniu 2004-10-10 18:37:50

Siłownia PROGRES - Bytom.

www.pajacyk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46113 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Po co mam szukac w wyszukiwarce jesli jest juz TEN temat, dla __Toola to chyba żaden problem, jeśli zna przepis
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 381
przepis sobie zaraz znajde wiem jak dziala wyszukiwarka:P

TOOL is THE BEST

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3680 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36374
No wlasnie i przez podejscie takie jak masz Ty to wiecznie mamy te same pytania w dziale.

Siłownia PROGRES - Bytom.

www.pajacyk.pl

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MASS XXL-cała prawda

Następny temat

kiedy i ile razy mass xxl