SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zielony mocz

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1534

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Szybkie pytanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 65
Witam wszystkich,
dzisiaj zauważyłem że kolor mojego moczu jest zielony, jasnozielony. Od czego to może być i co to może oznaczać? Dodam ,że biorę kreatyne od paru tygodni ( cykl do 30 maja ). Piję białko 2 razy dziennie ale nigdy czegoś takiego nie miałem. Kupiłem sobie witaminy Multipack sport day / night formula i brałem je jakiś czas ale miałem takie sranie po nich że przestałem. I od przedwczoraj biorę nie dwie dziennie na noc i dzień tylko po jednej na 24h raz na dzień raz na noc. No i dziś przy głównym posiłku łyknąłem jedną. Może to od tego? W ogóle może ktoś mi podpowie czemu miałem takie sranie po nich i czy mogę brać raz na noc raz na dzień? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdro
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16247 Napisanych postów 64841 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550136
Dokładnie, od tego.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 65
Od Witamin tych tak? To źle czy tak może być? Czy mam przestać je brać?
A wiesz może czemu wcześniej "miałem takie sranie po nich" i czy mogę brać je raz na noc i raz na dzień, a nie dwie dziennie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16247 Napisanych postów 64841 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550136
Odstaw i problem zniknie, weźmiesz będzie znowu. Nic nowego z tymi vit.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 649 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 31168
pewno za duze dawki tych witamin sa i nadwyzke wydalasz z moczem zmniejsz dawke chociaz nie gwarantuje ze mocz przestanie swiecic :) a sranie miales pewnie z tego samego powodu bo co za duzo to nie zdrowo

Cwicze bo lubie, lubie to cwicze.

Jezeli pomoglem daj soga -------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

drżenie stopy podczas ruszania, po zerwaniu więzadła krzyżowego przedniego w kolanie

Następny temat

Nawykowe zwichnięcie barku

Fruzelina