SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zgubiłam siebie w sobie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2140

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 43
Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum..sprowadza mnie tutuaj konkretna potrzeba..mianowicie potrzebuję rady (jak każdy przeważnie;) )
Ważę 93 kg przy wzroście 1,78 m..jestem generalnie załamana tym stanem rzeczy i chciałabym to zmienić..porobiłam badania- hormony kobiece, tarczyca..poszłam do dietetyka, który zaserwował mi dietę 1500 kcal..umiarkowany ruch..ale nie siłownia..raczej marsze spacery itp..nie jestem zadowolona z rezultatów, ponieważ po 2 tygodniach stosowania się do zaleceń schudłam tylko 0,5 kg co dla mnie jest dosyć opłakanym wynikiem...pytam więc Was- co mogłabym zrobić żeby pozbyć się swojej nadwagi (obstawiam spadek do 70kg conajmniej)
P.S Jestem studentką, z małą ilością czasu

dziękuję z góry za rady:)

Płeć: Kobieta

Wiek: 23

Waga: 93

Wzrost: 178 cm

Obwód klatki: 107 cm

Obwód ramienia: 37 cm

Obwód talii: 92 cm

Obwód uda: 66 cm

Obwód łydki: 38 cm

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 35,38%

Aktywność w ciągu dnia: szkoła- przeważnie do godziny 17

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: nauka, nauka, nauka, nauka godzinne marsze na uczelnię

Odżywianie: kiedyś jadałam 3 posiłki dziennie, zero białego chleba, ziemmniaków, słodyczy, rzadko- smażone mięso, przeważnie drób.
lubię-
warzywa prócz szczypiorku i ziemniaków;
mięso zjadane to pierś z kurczaka, indyka..nie jadam raczej wołowiny i wieprzowiny itp.;ryby rzadko; lubię bardzo produkty mleczne- jogurty sery białe (żółtego raczej unikam), serki itp.
Nie jadam dużych ilości jedzenia i nigdy nie jadałam


Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak alergii

Stan zdrowia: badana tarczyca- usg i t3,t4-wszystko w normie