SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zestaw po przerwie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 589

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 419 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11345
1) obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała: ektomorfik, ciezko nabieram mase
2) wiek 27lat
3) waga/wzrost 74kg/ 174
4) staż treningowy roche tego razem jeest obecni lecce od 6 miesiecy po dosc dlugiej przerwie
5) cel cyklu zwiekszenie masy miesniowej
6) stosowane już wcześniej suplementy kreatyny, stacki kreatynowe, przedtreningowki ale to dawno temu, obecnie wspomagam sie vitargo i bialkiem
7) stosowane wcześniej spalacze nie
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od brak
9) ilość dni wolnych od kreatyny badrzo duzo :)
10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) dieta rozpisana tak na dzien dzisiejszy:
posilek 1: 10 białłłek 2 zoótka + 100 gram platkow owsianych i z gtego smaze omlet
posilek 2,3,4,5: 100 g ryzu/ 400g ziemniakow pieczonych + 150g piers kurczaka/indyka + sałatka
posilek 6: 150g twarog chudy + 40g masla orzehowego + 50g chleba razowego
11)przewidziane finanse na cykl
12) uwagi i sugestie: myslalem zeby ruszyc z jakas kreatyna bo dawno nie bralem a dokladniej jakis stack kreatynowy by mmnie interesowal ale troche wypadlem z obiegu i nie bardzo wiem w co teraz celowac i dlatego prosze o pomoc w doborze. konczy mi sie bialko i wegle i pomyslalem zeby moze zamiast tego zainwestowac z jakiegos gainera wieksza iloscia bialka tak z 30g na 100g. gainer zeby byl na wszelki wypadek gdyby jakis posilek wypadl i by moze troche zwiekszyc jeszcze poziom kalorii. z gory dzieki za sugestie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 669
Możesz dorzucić jakąs pojedyńczą forme kreatyny mono/jabłczan. Gainer sobie odpuść, lepiej kup dobre białko i miksuj z płatkami owsianymi/otrębami jak chcesz podbić kcal albo uzupełnić braki. Carbo możesz dokupić i popijać po treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 419 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11345
dotej pory pijem vitargo przed treningiem i izolat bialka zaraz po treningu i tak myslalem zeby to wlasnie zamienic na gainera i pic przed i po treningu. a ta kreayne to zamiast stacka czy miales na mysli zeby do tego dorzucic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 669
Gainer to tylko żarcie w proszku i to kiepskiej jakości, cukry proste i troche białka. To co Ci napisałem wcześniej jest lepszą opcją. Jak masz $ to możesz kupić pojędyńczą forme i jakiś stack np: Beta Bolic.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Panowie, o jakiej porze mogę najpóźniej jeść frytki?

Następny temat

Które ZMA ?

Fruzelina