SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zbilansowana redukcyjna do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 890

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1299
Witam, wczoraj przez cały dzień wszystko poważone i spisane, przedstawiam to co udało mi się zjeść, wiadomo na tym chciałbym bazować, z różnymi wariacjami sobie poradzę. Proszę o ocenę diety.

Cel: zbilansowana, lekka redukcja
Wiek: 21 lat
Waga: 85 kg
Wzrost: 186 cm
Reszta danych w profilu
Treningi: siłownia 4 razy w tygodniu, spróbuję dodać HIITy

zapotrzebowania wyliczone, w miarę wszystko się zgadza, jeśli będą za duże lub za małe różnice w wadze będę "manewrował" trochę kaloriami

(tam gdzie jest surówka przy obiedzie nie wyliczyłem niestety dokładnie, wejdzie tam na pewno duża stołowa łyżka oliwy z oliwek + trochę warzyw)





przez cały dzień piję tylko wodę, raz zieloną herbatę i kawę espresso

przez ostatni rok była jeszcze odżywka białkowa ale nie wiem czy nie za dużo białka i tak wychodzi


Zmieniony przez - ozier w dniu 2008-07-08 16:59:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50415 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
na kolacje wrzuc tworog poltlusty i do niego jakiego ogora i pomidora i bedzie lajt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 5239 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 75867
ozier przepisz proszę ta dietkę bo jest sporo do poprawy

Zmieniony przez - Mateo 1983 w dniu 2008-07-08 17:12:43

"Wszystkie rzeczy są trujące i nic nie jest bez trucizny,
Jedzenie i picie ponad miarę jest również trujące." - Paracelsus
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE-t369407.html
http://www.sfd.pl/JAJO-t429538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1299
@Aliens98: twaróg zjadłbym sobie z chęcią przed spaniem, albo jakiś serek wiejski, tylko coś dużo tego białka wychodzi i tak już. zresztą codziennie jaj nie będę jadł, wtedy dorzuciłbym ser przed spaniem

@Mateo 1983: już przepisuję :) domyślam się, że drugie śniadanie trochę kuleje?

ŚNIADANIE
otręby pszenne 20
rodzynki 50
owsianka 50
miód 40
twaróg półtłusty 200
pestki dyni 20
jogurt naturalny 400


DRUGIE ŚNIADANIE
polędwica 50
chleb chrupki 30
gouda topiona 35
jaja kurze 180
pomidor 160


OBIAD
ryż 60
pierś z kurczaka 400
surówka

POSIŁEK PO TRENINGOWY
groszek 100
ryż 60
rodzynki 80

KOLACJA
makrela 100

obok ile gram produktu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 5239 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 75867
Ok moje podpowiedzi:
- w śniadaniu uwzględnij albo rodzynki albo miód (jedno z dwóch), przy czym zmniejsz ich ilośc. Jeśli chodzi o bialko to uwzględniłbym inne żródło niż ser
- zrezygnuj z wszelkiego rodzaju wedli i szynek,zastąp je mięsem, jeśli spożywasz pieczywo jedz żytnie razowe,
- po treningu brakuje bialka, natomiast przed nim zjadasz 400g piersi?

Z tego co podałes można by stworzyć np. takie menu:

ŚNIADANIE
płatki owsiane
jajka
jogurt naturalny
owoc

DRUGIE ŚNIADANIE
ryba
warzywa
pestki z dyni

OBIAD
ryż brązowy
pierś z kurczaka
surówka

POSIŁEK PO TRENINGOWY
ryż
pierś z kurczaka

I KOLACJA
mięcho
warzywa
oliwa z oliwek (nie ma jej w Twoich produktach ale warto ją dodać)

KOLACJA
ser twarogowy półtłusty
warzywa

Ilośc produktow dobierz do swojego zapotrzebowania.
Pozdrawiam

"Wszystkie rzeczy są trujące i nic nie jest bez trucizny,
Jedzenie i picie ponad miarę jest również trujące." - Paracelsus
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE-t369407.html
http://www.sfd.pl/JAJO-t429538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1299
Dzięki za wskazówki, sog poleciał :)

Tylko jeszcze parę pytań:
1. Rodzynki albo miód - ok, ale ich jest tam na prawdę mało - to co na śniadanie to jedna porządna łycha miodu i 2 garści rodzynek.. mogę wywalić. Od razu po treningu zawsze wrzucałem też z 2 garści rodzynek, czasem łychę miodu, a dopiero po pół godziny szedł normalny posiłek.
2. Pierś rozdzielić na pół na przed i po treningu? w sumie mój błąd, bo do nie napisałem o odżywce białkowej po treningu, którą brałem przez rok. Teraz nie jem odżywki i zapomniałem o białku po treningu.
3. Z wędlin i szynek zrezygnuje.. wędzona pierś z indyka może być na kanapki? Te kanapki są tylko raz dziennie w małej ilości, żytni razowy chleb też lubię ale ostatnio jadłem na pieczywie podobnym do popularnej "wazy", wychodzi tego z 3, 4 kromeczki nie więcej.
4. Nigdzie nie ująłeś tych otrębów pszennych a specjalnie je kupiłem wczoraj ;) jeść to czy nie? błonnika dużo
5. A jakie inne źródła białka niż dałem? mam kurczaka, ser, rybkę.. wiadomo, że zamiennie z piersią będzie jakaś chuda wołowinka, inna ryba itp
6. No i ostatnia rzecz - jajek nie lubię po prostu w żadnej formie zaraz po przebudzeniu, a jajeczniczka na drugie śniadanie to co innego.. muszę koniecznie przekładać jaja na później?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 5239 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 75867
1. Mała ilośc rodzynek do sniadania może być, po treningu ich nie uwzględniaj
2. Tak możesz tak zrobić, cześć piersi przed a cześcpo treningu.
3. Od czasu do czasu możesz zjeśc wedzone mięsko.
4. Jeśli chcesz oczywiście możesz je uwzględnić. Pamiętaj jednak o umiarze.Nadmiar błonnika jest rownież niekorzystny. Zalecane jego spożycie to ok 30g.
5. Jajka, mięsa, ryby, sery twarogowe, jogurty, kefiry.
6. Oczywiście ze nie musisz.

"Wszystkie rzeczy są trujące i nic nie jest bez trucizny,
Jedzenie i picie ponad miarę jest również trujące." - Paracelsus
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE-t369407.html
http://www.sfd.pl/JAJO-t429538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1299
ok, dzięki, oto mi chodziło :)

jak wywalę rodzynki po treningu to jakie węgle proste tam dać? owoc jakiś? kiedyś glukozę dawałem albo łychę miodu do odżywki białkowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 5239 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 75867
Wystarczy ryz i kurak
dla poprawy smaku mozesz dodac nieco miodu

"Wszystkie rzeczy są trujące i nic nie jest bez trucizny,
Jedzenie i picie ponad miarę jest również trujące." - Paracelsus
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE-t369407.html
http://www.sfd.pl/JAJO-t429538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50415 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
to zmiejsz troche w ciagu dnia bialka i na noc tworog takie jest moje zdanie na noc powinno byc bialko wolno wchlanialne. Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na wakacje...

Następny temat

w czym jest dużo białka oprócz

nutloveb