SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zastój...wiec ruszamy z nowym treningiem do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1114

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 351 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4648
Dotknal mnie zastoj nie spowodowany dieta anie brakiem regenracji. Wina jest tutaj trening ktory rzadko zmienialem i cwiczylem na wyczucie do tej pory. staz 2 lata

planowalem cwiczyc tak:
poniedzialek-> klata i triceps
-wyciskanie sztangi na prostej (5 serii po 10 powt. progresja)
-wyciskanie hantelek skos gora (4 serie po 10powt. ciezar ten sam)
- wyciskanie hantelek z supinacja (4serie po 10powt. ciezar ten sam)
- rozpietki (4 serie po 10powt.)
- wyciskanie sztangi sprzed czola (4x10)
- pompki bokserskie z obciazeniem (4x10)
- francuzkie hantlem (4x10)

sroda->barki biceps
- wyciskanie sztangi[zza glowy] (4x12)
-podciaganie sztangi do brody i szrugsy [superseria] (ide dam rade)
-wzniosy bokiem (4x10)
-mlotki (4x10)
- unoszenie sztangi [ na zmiane prostej lub łamanej] (4x12)
-modlitwa (4x10)

piatek-> plecy nogi
-podciaganie szerokie na drazku przed glowe(16,14,12,10,8) [z pomoca partnera]
- wioslowanie (4x12)
- martwy (4x12)
- podciaganie sztangi do klaty z jednej strony obciazonej a z drugiej opartej o podloge [ciezko to opisac ] 4x12
- podciaganie za glowe 2x ile sie da
- przysiady z obciazeniem 4x10
- wykroki 4x8 na kazda noge

Zmieniony przez - Kezcoks w dniu 2009-05-23 12:13:53

Zmieniony przez - Kezcoks w dniu 2009-05-23 12:15:29

liczy sie tylko masa ;D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 2473 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45320
wiosłowanie pół-sztangą.

trening bardzo kiepski, musisz inaczej rozdzielić partie i dni. spróbuj dodać czwarty. dopóki nie zmienisz nie ma sensu poprawiać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 53 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 351 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4648
1.PŁEĆ : facet
2 .WIEK: 19
3 .WAGA: 90kg
4.WZROST: 185
5 .WYMIARY:
-Biceps: 40
-Klata: 107
-Udo: 59
-Talia: 88
6 .STAZ NA SILOWNI: 2,5 roku
7.CEL TRENINGOWY : zdobycie kilogramow
8.UPRAWIANE INNE SPORTY : wszystko po trochu
9.DOSTĘP DO SPRZĘTU (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : wlasna silownia ale wiekszosc jest oprocz wyciagow
10 .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę) nie wiem ale nie tak malo
11 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): ekto na poczatku teraz sam nie wiem
12 .WYNIKI SILOWE;
-Klata: 105
-Przysiad: nie robie max
-Martwy ciąg: nie robie max
13. CZY MASZ DIETĘ; moja dieta jesc duzo zdrowo proteinowo
14.PRZECIWWSKAZANIA MEDYCZNE : nadcisnienie
15. CZY STOSUJESZ ODZYWKI, SUPLEMENTY : stosuje czasem

opisac problem: chcialbym rozwinac najabrdziej plecy i kaptury poniewaz one odstaja od reszty, i ogolnie zdobyc jeszcze pare kilo miecha.

liczy sie tylko masa ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 53 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
właściiwie tu nie powinnio być żadnej fizlozofii;

możesz zastosowac po 3 ćwiczenia na grupę- wielostawowe i coraz bardzie jzolowane

im "oddalasz" sie od pierwszego na dana grupe tym zwieksza sie ilość powt. a zmniejsza ilośc serii

rozklad proponowałbym taki aby 4 treningi bylo w tyg.- od biedy mozna próbowac i na trzech...

musisz także pozmniejszac obciązenia- przynajmniej do 70% CM i zaczynac od nowa progres co trening[bo na poszczegolnych treningach to wiadomo]

sprobuj coś z tego ulozyc...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 351 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4648
aha ale widzisz moim priorytetem sa plecy wiec na nie chyba 3 cwiczenia to malo, a przynajmniej tak mi sie wydaje. I ten plan co uzlozylem wyzej to zupelnie do niczego ?

a i jeszcze jedno piszesz mi zebym rozbil to na 4 treningi ale przeciez w trzech tez umiescilem wszystkie partie.

liczy sie tylko masa ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 53 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
a i w jednym można przecież wszystki zmieścić

plecy i tyl barków

klatka, barki[reszta]

nogi

ręce, brzuch

i wystarczy

na plecy- jesli chcesz je trenowac kompleksowo- to 3 ćw. oczywiście za mało[3 na sam najszerszy]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 351 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4648
ok, czyli uloze w ten sposob a jeszcze mam pytanie na poszerzenie plecow bo glownie przez to obwod klatki to tylko 107... robic podciagniecia szeroko i ogolnie do martwego tez lapac szeroko sztange ? i czy sa jeszcze jakies inne skuteczne cwiczenia na szerokosc tzw. motyle ?

liczy sie tylko masa ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 53 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
w martwym lapiesz tak jak bedzie najwygodniej -nie patrzysz na najszerszy bo byłoby to i tak marginalne, chwyt tu nie ma -jak i na drązku- aż takiego znaczenia; przynajmniej nie przecenialbym tego

podciaganie, wioslowanie/a, wyciąg, i na najszerszy myslę wystarczy

ale z tym -jak i z reszta- napewno bez problemu sobie poradzisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 351 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4648
a dobrym pomyslem byloby zrobienie plecow na osobnym treningu raz w tygodniu i robiac wiecej serii ? czy myslisz ze mozna tylko je przetrenowac i palic ?

liczy sie tylko masa ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 53 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
można wszystko przetrenować

zreszta plecy masz -praktycznie- same

...dobra więc- koniec pytań, konstruuj swoje "epokowe dzielo" i dawaj: do oceny

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2009-05-23 21:25:40
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

push&pull

Następny temat

split do oceny i pomoc dla osób które się znają na rzeczy... SOGI!

Fruzelina